כדורגל / שגיא נאור
הגביע העולמי – שלב הבתים
אז מה היה לנו עד עכשיו במחזור השלישי? שלשום קיבלנו דרמה גדולה כשעד הדקה ה-90 פורטוגל היתה ראשונה וספרד שניה, אז נכנס לפעולה ה-VAR בשני המשחקים – איראן קיבלה פנדל והישוותה והשער של ספרד, שנפסל על נבדל, אושר. ספרד עולה למקום הראשון, פורטוגל רק שניה. בתוך תוספת הזמן הזדמנות גדולה לאיראן לכבוש את השני ולהעיף את רונאלדו והחברים אבל היא לא ניצלה ובסופו של דבר קיבלנו מה שציפינו – שתי הגדולות ממשיכות כשספרד בראש הבית.
הדרמה עלתה מדרגה אתמול. אומנם בבית ג' העניינים נסגרו די מהר כשפרו סוף סוף מימשה את הפוטנציאל אבל במקום לעזור לעצמה סידרה את הכרטיס לשמינית לדנמרק. בערב כבר קיבלנו מאבק משולש על הכרטיס לצד קרואטיה. זה התחיל עם שער של מסי שהעלה את ארגנטינה למקום השני. המשיך עם שער קרואטי שהרחיק עוד יותר את איסלנד מהעפלה. אז הגיע שוויון של ניגריה שהחזיר אותם למקום השני, שער איסלנדי שקירב אותם מרחק שער נוסף מהמקום השני בעצמם ואז השער של רוחו ששבר לניגרים את הלב והרעיד את כל סנט פטרסבורג. זה עדיין היה תלוי באיסלנד שהיו חייבים לכבוש אחד אבל במקום זה ראו את פרישיץ' הנפלא נועץ את הסכין ושולח אותם הביתה עם המחמאות.
ואם ביומיים הקודמים הדרמה התנקזה לבית אחד, היום הכל פתוח בשני הבתים.
בית ה'
17:00: מקסיקו – שוודיה (ספורט5). מקסיקו אחת הנבחרות המרעננות של הטורניר. בזמן שהפייבוריטיות מגמגמות, המקסיקנים הדינמיים נראים נהדר – ניצחון גדול על גרמניה במשחק הראשון לא עלה להם לראש והם המשיכו עם ניצחון 2-1 על דרום קוריאה שהציב אותם בעמדה מצוינת, תיקו ייתן להם את המקום הראשון בבית, בתקווה גם הגרלה נוחה בשמינית. לשוודים כבר היה הכל בידיים – הם הובילו על גרמניה 1-0, ב-1-1 הגרמנים היו ב-10 שחקנים וכל מה שהשוודים היו צריכים זה לשרוף את הזמן ולצאת עם התיקו שהיה אמור לסגור את הסיפור של אלופת העולם. במקום זה הם התבטלו בפני הגרמנים, איבדו את הכדור בלי סוף, עשו אינספור שגיאות ושילמו עליהם עם כדור חופשי לחיבורים של טוני קרוס בדקה ה-95. אם זו היתה נבחרת אפריקאית או אסיאתית היו מדברים על האופי הנאיבי והחוסר בקור רוח. השוודים קרי הרוח כביכול פשוט עשו במכנסיים ועכשיו הם חייבים ניצחון או שיהיה תלויים במשחק השני ויקוו שהקוריאנים לא יפסידו לגרמניה. נראה אם יש להם את האופי להתאושש מהמכה המורלית שחטפו רק לפני 4 ימים.
17:00 גרמניה- דרום קוריאה (כאן 11). הכל היה מוכן לקיתונות של ביקורת על יוגי לב והנבחרת שלו. הם כבר היו על החבלים ורק חיכו לקבל את הנוק אאוט. ואז הגיע קרוס. ועכשיו הגרמנים, כמו שהם אוהבים, תלויים בעצמם. ניצחון ביותר משער אחד היום ישלח אותם בוודאות לשמינית, אולי אפילו מהמקום הראשון, במידה ושוודיה מנצחת בהפרש שערים נמוך מהם. שוודיה וגרמניה עם 3 נק' ומאזן שערים 2-2. כל עוד תוצאות שני המשחקים תישארנה זהות, לגרמניה עדיפות כי ניצחה במשחק ביניהן. אם שני המשחקים יסתיימו בתיקו, זה בו יובקעו יותר שערים ייתן עדיפות לאותה נבחרת. לגרמניה יש גם יריבה היום והיא עדיין בתמונה, למרות שני הפסדיה. ניצחון היום וניצחון של מקסיקו יעניקו דווקא לדרום קוריאה את הכרטיס המיוחל, שוב בתלות בהפרש השערים וכמות השערים (כרגע 1-3, שוודיה ב-2-2). אם יצליחו לשמור על תיקו ולהלחיץ את הגרמנים אולי גם יצליחו לעקוץ במתפרצות, ראינו בשני המשחקים שההגנה הגרמנית עושה יותר מדי חורים.
בית ו'
21:00 שוויץ -קוסטה ריקה (ספורט5). הניצחון הדרמטי על סרביה סידר לשוויצרים מחזור אחרון רגוע כשהם יודעים שתיקו יסדר להם את הכרטיס לשמינית הגמר. הם גם יודעים שניצחון ייתן להם את המקום הראשון במידה וברזיל לא מנצחת או אם שוויץ תנצח בשער אחד יותר מאשר ברזיל (חישובי כמות שערים – כרגע שוויץ עם 3-2, ברזיל עם 3-1). הסערה סביב מחוותיהם של ג'אקה ושאקירי קצת נרגעה ושוייץ תעלה למשחק כשהיא יודעת מי היריבות האפשריות שלה מבית ה' שמשחקיו יסתיימו שעתיים קודם. נראה אם וכיצד זה ישפיע על הדינמיקה של המשחק. יש גם תסריט שקוסטה ריקה מדהימה עם ניצחון ואז הם יכולים למצוא את עצמם בחוץ במקרה של תיקו במשחק השני או ניצחון סרבי – במקרה כזה לשוויץ וברזיל יהיו 4 נקודות ונחזור לבחון את הפרשי השערים.
21:00 סרביה – ברזיל (כאן 11). השער של שאקירי טרף את הקלפים בבית וגרם לזה שהסרבים יודעים שרק ניצחון והם בשמינית הגמר (או תיקו והפסד שוויצרי). אצל ברזיל העניינים קצת יותר מורכבים. ניצחון או תיקו והם בשמינית הגמר, הפסד והם יידרשו לחסדיה של קוסטה ריקה. אם הם רוצים לסיים במקום הראשון הם ייכנסו למאבק מול שווייץ על הפרש שערים. ואולי בכלל המקום הראשון לא יהיה אטרקטיבי במידה וגרמניה תסיים שנייה בבית שלה ותחכה למוליכת הבית. בקיצור, יהיה מעניין. בכל מקרה, ביכולת של ברזיל בשני משחקיה הראשונים היא לא יכולה להרגיש בטוחה מדי ולעשות חישובי מיקומים מאחר והסרבים מספיק מוכשרים בשביל לעשות להם צרות. עם מיטרוביץ הפיזי והגבוה בחוד ועם מילנקוביץ סאביץ ה נ פ ל א, לצד שחקנים מנוסים במעמדים גדולים כמו איבנוביץ' ומאטיץ', לא אופתע אם דווקא ברזיל תהיה זו שתישאר בבית, אחרי שארגנטינה השתחלה לה לשמינית הגמר. מעניין לראות איזה סוג משחק יתפתח כשסרביה חייבת לנצח.
טניס / מתן גילור
טורניר איסבורן (250) – שמינית גמר
13:00 ג'ראד דונלדסון-דניס שפובלוב(3).
13:00 מרקו צ'קינאטו(4)-דניס איסטומין.
אחריו סטיב ג'ונסון(7)-מישה זוורב.
15:00 (משוער) דיאגו שוורצמן(1)-לוקאס לצקו.
אחריו ג'יי קלארק-קמרון נורי.
17:00 (משוער) ג'ון מילמן-לאונרדו מאייר(5).
אחריו דויד פרר(6)-מיכאיל קוקושקין.
18:00 אנדי מארי-קייל אדמונד(2).
טורניר אנטליה (250) – שמינית גמר
אתמול התקיימו 2 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר. היום יתקיימו 6 הנותרים.
13:30 אדריאן מאנארינו(1)-ריקאדס ברנקיס.
13:30 מירזה באסיץ'-ג'ו סוזה(6).
13:30 גיירמו גארסיה לופז-רובין האסה(5).
אחריו מריוס קופיל-דאמיר דז'ומור(2).
15:30 גאל מונפיס(4)-בלז קביצ'יץ'.
17:30 יואיצ'י סוגיטה(7)-פייר הוג' הרברט.
נייס.. גרמניה תעשה גרמניה ותנצח די בקלות. מקסיקו שבדיה הנטייה שלי היא קצת לטובת שבדיה, אבל בגלל שלמקסיקו גם תיקו טוב אז הסבירות היא שהם יעפילו.
סרביה ברזיל משחק הרבה יותר קשה לברזילאים ממה שנראה, אבל אני מאמין שהם יצליחו לנצח נבחרת שבאה לנצח ולא להתגונן ולהוציא תיקו.
שוויץ תנצח.
כדי שתחשוב טוב שוב לגבי גרמניה!!!
תודה על הפרוויו כדורגל. החכמתי 🙂
מה זה המספרים בסוגריים בטניס ?
דירוג בטורניר.
הימור שלי להיום: מקסיקו מנצחת ועולה מהמקום הראשון, גרמניה שנייה. בבית הנוסף שוויץ מנצחת ועולה ממקום ראשון, ברזיל מנצחת או תיקו ועולה ממקום שני.
צריך גם לציין שבמשחקים המאוחרים ידעו כבר את התוצאות בבית של גרמניה. לא מן הנמנע שקבוצות יעדיפו לסיים מקום שני ולפגוש את מקסיקו מאשר לפגוש את גרמניה.
מי שעדיין לא הבין מי קובע הכל בארגנטינה בבקשה
http://sport1.maariv.co.il/world-cup/world-cup-news/Article-801303
וזה מצלמות שקלטו ותקשורת בארגנטינה לא ישראל. לחוס תגובתך
אגב זה ככה גם בפורטוגל פשוט שם זה עובד אז כולם בשקט ושם יש יותר נגרים אז הם יותר נתינים מדיבאלה ואיקארדי.
כנראה שרונלדו מאמן טוב ממסי?
שמעון אתה חרטטן מקצועי.
יש לך מטרה כלשהי מול העיניים, ותעוות כל "עובדה" כדי להגיע לשם.
1. קון אגוארו נעשה *אויב* של המאמן. תראה מה אמר עליו, הוא עצמו, אחרי המשחק עם קרואטיה.
2. אגוארו הוא לא "בן החסות" של סמפאולי שצריך רשות ממסי. ההיפך. קון הוא החבר הכי טוב של מסי. הם ישנים יחד באותו חדר, מאז נבחרת הנוער.
3. כל הנבחרת נעשתה *אויבת* של סמפאולי. היחיד שעוד מנסה לאחות שם את השברים זה מסי, לא הטיפוס האידאלי לזה, אבל זה מה יש. לכן – סמפאולי מעדכן אותו. זה האיש שלו על הפיצ'. זה אגב קורה בכל קבוצה, לאו דווקא במשבר. המאמן מדבר ומעדכן את הלידר שלו על המגרש. מה לעשות – סמפאולי הוא זה שמורה על חילופים. מה שלא יהיה מעמדו.
4. זה כמובן לא יעזור לך.
ספורט1…
אתה יודע איך יודעים שכתבה כלשהי היא ללא צל של ספק נכונה? היא מופיעה אך ורק בצהובונים המפורסמים והיוקרתיים ביותר באנגליה ובארגנטינה. פעם הבאה שהדיילי מייל מפרסם כתבה על תמונות בלעדיות של המפלצת מלוך נס חושפת את הביגפוט שלה, תדע שזו האמת.
עקבתי בשבילך אחרי הכתבה הזו, לראות את המקור. וברצינות, טוויטר אחד שהפך לכתבה ללא קרדיט בכל אחד מהצהובונים הכי גדולים באנגליה, ארגנטינה וברזיל הם לא מקור שאתה צריך לקחת בחשבון.
אם כבר, כדי להצדיק את הטיעון שלך, זה לא צריך להיות הפוך? אגוארו הוא חבר של מסי. אגוארו דיבר נגד סמפאולי. אם כבר, מסי היה צריך לבוא להגיד למאמן להכניס אותו ולא הפוך.
כמה מסובך יותר להאמין שסמפאולי הוא מאמן ששואל לדעתם של השחקנים שלו? בטח במצב הנוכחי העדין שהוא נמצא בו. הוא עשה את זה הרבה בכל קבוצה שאימן. גם בנבחרת ארגנטינה הנוכחית יש תמונה שלו שואל שחקן שאינו מסי לגבי טקטיקה.
ושוב, אל תאמין למה שכל העולם המקצועי, השחקנים והמאמנים אומרים לגבי דיבאלה ומסי. אבל איקרדי לא קשור לנתין של מסי או לא. זה הסיפור עם מקסי לופז.
כל הכבוד על המאמץ,
אני הפסקתי לקרוא כבר ישר אחרי sport1.maariv בשורת הכתובת..
בצדק…
זה לא עובד ככה בפורטוגל, יש המון כבוד למאמן שם.
גם לא נראה לי שרונאלדו יודע להבדיל ביניהם, לכולם קוראים סילבה
+ 1
😂
אני רואה שיש דיבור בדיומא לשמחתי…אז באיחור קל אני אשתדל להביא כמה סט'
הנה מה שכתבתי אתמול מאוחר בלילה בדיומא של אתמול.
באיחור קל ….
היה מעניין לקרוא.
יש לי יותר מ 30 שנות מונדיאל.
שלב הבתים הוא שלב הבתים …מוקדמות הם מוקדמות והנוקאאוט נוקאאוט .
רוצה לומר אין קשר בין השלבים .
כל מי שבנוקאאוט יכולה להתקדם כן גם ארגנטינה .
הנה מספר דוגמאות .
גרמניה 54 חטפה שמינייה מהונגריה וידעה לנצח אותה בגמר .
איטליה 82 עלתה לשלב השני עם 3 תיקו בגלל שער זכות עדיף על קמרון ולקחה את הגביע .
גרמניה 86 תיקו והפסד לדנמרק בבתים ובסוף גמר.
ארגנטינה 90 מפסידה לקמרון במשחק הפתיחה ממשיכה לגמגם כל הטורניר כולל בנוקאאוט אבל מעפילה לגמר.
איטליה 94 מקום שלישי בבתים גם זה בגלל שער זכות עדיף על נורווגיה מעפילה לגמר (אחרי פיגור בדקה 89 בשמינית מול….הלוזרית הגדולה כנראה ניגריה).
מפסידה רק בפנדלים מהנקודה.
צרפת 06 אחרי 2 תיקו חייבת לנצח משחק מכריע בבתים עושה זאת מול טוגו ומגיעה עד הגמר .
ספרד 10 מפסידה משחק פתיחה אך לוקחת את הגביע .
בכל זאת נקודה מדאיגה לספרד וארגנטינה הם חטפו 5 שערים בבתים רק גרמניה 54 ספגו יותר ולקחו גביע .
מאז 94 כל אלופה חטפה פחות בכל הטורניר
(86+90 האלופות ספגו 5 כל הטורניר).
וההישג של אורגוואי .
ניצחה 3 משחקים מבלי לספוג בבתים .
היחידות שעשו זאת בהיסטוריה
ברזיל 86 ( 0-1 על ספרד ואלג'ריה ו 0-3 על צפון אירלנד).
הודחה ברבע על ידי צרפת .ספגה שער בודד לא כןלל בעיטות ההכרעה מול צרפת.
איטליה 90 ( 0-1 על אוסטריה וארה"ב ו0-2 על צכוסלובקיה).
השער הראשון שספגה היה בחצי הגמר מול ארגנטינה שניצחה אותה בפנדלים .
ארגנטינה 98 ( 0-1 יפן 0-5 ג'מייקה ו 0-1 קרואטיה ).
בשמינית הגמר חטפה פעמיים מאואן אך שרדה פנדלים .
הודחה על ידי הולנד וברקמאפ ברבע .
והולנד 74 עשתה זאת בשלב הבתים השני לאחר
0-4 על ארגנטינה ו 0-2 על מזרח גרמניה וברזיל.
אך בגמר נוצחה 2-1 על ידי מערב גרמניה
גרמניה כמו גרמניה לא עפה בשלב הבתים!
צודק אחינו – וגם הגיע הזמן לאיזו רביעייה טובה בשביל האוהדים, האין זאת?
ברור
אני מזמין 2 של תומס אחת של טוני בכדור ישיר מחצי מגרש ועוד מספרת של רונאלדו. רגע, כריסטיאנו לא בפורטוגל? אוקיי, אז נלך על סופר מריו גומז לרביעי :)….
אגב, אם אני לא פה בבלוג זה סימן שאני גולש רוח בחוף בת ים. היא עולה ועולה….
סחטיין על גלישת רוח – אין על חוף בת ים
מולר לא פותח
תודה לקב"ה על 3 שעות רוח נפלאות שמנעו ממני לצפות בביזיון של נבחרת גרמניה…..
דווקא כן! זו גרמניה אחרת!!
חבל מאד שאתה בקטע של אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהיינה.
הנכדים והנינים לא אחראים לזוועות שעשו הסבים בעמנו. הגיע הזמן לסלוח לדור הצעיר ולהמשיך הלאה. הגרמנים לא מפסיקים לנסות לרצות אותנו ולוקחים אחריות מלאה לפשעים של סבותיהם….
תודה רבה על הסקירות.
סרביה וברזיל יהיה חתיכת משחק.
זה צריך להיות שיא במהירות לכרטיס צהוב
למה מולר לא משחק!? את הכסף בחזרה!
מה קורה אם מכסיקו (חס וחלילה) מפסידה? האם יש דרך שהיא לא עולה?
בוודאי. אם גרמניה מנצחת. אז זה תלוי במאזן השערים (ברוב התרחישים מהסוג הזה מקסיקו תצא עם ידה על התחתונה).
נניח שמכסיקו מפסידה, למי עוד יהיו 2 נצחונות מלבד מכסיקו (וכמובן גרמניה)
לשבדיה עצמה (שני נצחונות על מקסיקו ודרום קווריאה).
(שבדיה כמעט הבקיעה)
אני מסתכל חצי מסך על גרמניה וחצי מסך על מכסיקו
להכניס את דרקסלר ומולר דחוף. לוקחים סיכון רציני עם ההרכב הזה. צריך לתקוף מהר וחזק.
מה? יש אוהדי גרמניה בישראל?
אחרי ברזיל וארגנטינה – יש מצב שגרמניה עם הכי הרבה אוהדים בישראל
איזו הצלת שער של השוער המכסיקני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אינסטינקט טהור. אחת מהצלות הטורניר.
בוז מוצדק במחצית. איזו זחיחות וזלזול משונים. משחקים בהליכה, הגיעו לחצי מצב. זה כאילו הם לא מבינים שבמצב הנוכחי גול קטן לשבדיה והם בחוץ.
+ 100
לגמרי
לא מובן לי ההרכב – יותר מדי שחקנים רדומים על סף האדישות – אוזיל וחדרה איומים, חדרה כמעט נתן גול עם עבירה טיפשית.
חייב להכניס את מולר ודרקסלר/גומז. לוקחים כאן יותר מדי סיכונים
והקטע שהקוריאנים ממש לא מרשימים. משחק מאוד איטי ושבלוני של גרמניה.
כרגע גרמניה בחוץ!
טעות שלי. אמרו לי ששבדיה כבשו.
לא טעות. זה נכון.
🙁
1-0 שבדיה. במצב הנוכחי שבדיה ומקסיקו עולות.
נהיה מעניין
פאק, מצידי שישמישו את רודי פלר. אף אחד שם לא מסוגל לתת גול.
2-0 שבדיה בפנדל. עכשיו רק שער של גרמניה יעלה אותה.
פנדל לשבדיה
שערוריה
בחיים לא פנדל על זה
השופט קבר את מקסיקו
אם גרמניה כובשים אחד, מי עולה מקום שני: הם או מקסיקו?
גרמניה
הבית הולך ונסגר
גרמניה תעלה כי אין סרט בעולם שהיא לא מנצחת את קוריאה חסרת הסיכויים
אפילו 2 או 3 בבליץ גרמני עד הסוף
חראם על מקסיקו
דווקא יש סרט כזה!
2-0 לשבדיה שכנראה תעלה למרות הגול שספגו מול גרמניה בדקה ה95.אם השבדים מנצחים זה בין גרמניה למכסיקו.גול של גרמניה ומכסיקו בחוץ.לא להאמין אבל 6 נק לא יספיקו למכסיקו
לא ייאמן מה שהולך פה
הבית הולך ונסגר
גרמניה תעלה כי אין סרט בעולם שהיא לא מנצחת את קוריאה חסרת הסיכויים
אפילו 2 או 3 בבליץ גרמני עד הסוף
חראם על מקסיקו
יש בהחלט סרט כזה ודרום קוריאה היא בהחלט לא חסרת סיכויים והיא נבחרת טובה!
צריך להוציא את אוזיל. אפילו לא להכניס אף אחד במקומו. אוטומטית יהיה שיפור.
לחובבי הקונספירציות, השבדים והמקסיקנים צריכים לסגור על 2-1 שיכריח את גרמניה לכבוש שניים.
לדעתי זה דווקא מעלה את הגרמנים על חשבון המקסיקנים אם הם כובשים אחד.
זה כבר לא יקרה אבל לשתיהן המאזן היה עדיף, 4-3 לעומת 3-2.
צודק, לא לקחתי בחשבון את ה-2:1 של מקסיקו על דרום קוריאה.
3-0 לשבדיה על מעסיקו מה שכנראה יבטיח להם את המקום הראשון.עכשיו זה בין מעסיקו לגרמניה על השני
מעסיקו-מכסיקו
כמה המונדיאל אכזרי.
נבחרת כ"כ סבבה כמו מקסיקו הולכת אחרי נצחון אדיר על אלופת העולם, ועוד נצחון, 6 נקודות בבית
על גול, פנדל שערוריה ואז קריסה מהלחץ
ובגלל 10 שניות ששבדיה פאקינג לא יכלה להחזיק כדור נגד גרמניה שאז הכל היה סגור מזמן
אכזרי אכזרי אכזרי
התחזיות שלך עוד לא התגשמו אז עדיף שתחכה עם הסיכומים לסוף.
אתה צודק, אבל יש לך ספק איך זה ייגמר?
(למרות שהקוריאנים היו יותר קרובים להבקיע)
אני מספיק מבוגר כך שאני יודע איך זה נגמר עם גרמניה במצבים האלה
כמו עונשין של סטף. אל תהמר נגד
חחחחחחחח
LOL
גרמניה נראית נורא.
איזה אסון למכסיקו
חכה מנחם.גרמניה צריכה לנצח את דרום קוריאה כדי שמכסיקו תעוף.כרגע דקה 79 0-0
רק שגרמניה לא תכבוש.
יש להם שבע נשדמות לגרמנים האלה
תיקנתי אותך עוד במשחק עם שבדיה
6 מיליון נשמות
דרום קוריאה מגיעים יפה לרחבה ומשם כלום
כל כך הרבה פעמים זה קרה במשחק הזה
שבע נשמות
מולי צריך לכתוב פוסט איך צבע החולצות עודשה מקבוצה דומיננטית. במשחק של מכסיקו ראית רק צהוב בוהק של שבדיה. עכשיו אתה רואה רק אדום של דרום קוריאה. לדעתי זה פקטור חשוב מאד!
בכל מקרה שבדיה מסיימת ראשונה בבית
מה שהופך את הכרטיס למקום 2 בבית המקביל הערב לאטרקטיבי מאוד
שוייץ עם תיקו תבטיח אותו, בלי קשר לתוצאה במשחק של ברזיל
אין משחק שאני מצפה לו פחות בשמינית משווייץ-שבדיה
דפקט
איפה קלוזה, איפה?!
לא יאומן!!!
תם הטקס
גרמניה בחוץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMFG
OMFG
OMFG
אני לא מאמין שאני רואה את זה
גול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שוב רושם את זה
צרפת זכתה ב98 עפה בבתים ב02
ברזיל היא היוצאת דופן כשזכתה ב 02 והגיעה לרבע הגמר ב06
איטליה זכתה ב06 עפה בבתים ב10
ספרד זכתה ב 10 ועפה בבתים ב14
ועכשיו גרמניה שזכו ב 14 עפים עכשיו בבתים ב 18.
מעבר לזה כל הדור הזה של מוחא אוזיל רויס חדירה צריך לסיים את תפקידו.איפה לירוי סאנה יוגי?
מוחא-מולר
טוף, נשארנו עם אנגליה 🙁
רגע
זהו.
פשוט לא מאמין מה שקורה במונדיאל הזה!!!
מונדיאל מטורף הכי טוב שאני זוכר
הקהל המקסיקני קופץ כמו משוגע
אני הולך להתעלס עם הגלקסי שלי ולאכול כלב ברוטב חמוץ מתוק
תודה לך קוריאה
יששששש מסביר שוב אלו לא אותם גרמנים להייטר
גול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יוד גול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מאמין
דווקא נראה לי ששוב היה נבדל והשופט טעה, אבל פאק איט, גול רשמי ראשון לדרום קוריאה בעידן של שין טיי-יונג.
הוא היה בחצי שלו. לא נבדל.
הגול הראשון. בשני אתה צודק.
בראשון הכדור לדעתי הוסט משחקן גרמני.
אכן.
אז אוקיי. משום מה בשידור שלי לא הראו אף זווית קרובה.
תשיג VPN לאנגליה ותראה BBC. ליגה אחרת.
בדרך כלל זה מה שאני רואה. הם באמת ליגה אחרת. הפעם השידור לא עבד, אז הסתפקתי בקנדי.
יש גם שידור מצוין ובאנגלית באתר של כאן (ובאפליקציה).
מה לעשות, לקח לי איזה שנייה לכתוב ובינתיים היה הגול השני.
חחחח איזה זרנוק גרמניה קיבלו יאללה היום הלוואי גם ניימר ילך בדרכם
זה הזמן לפצצה של קים
אנשים שם בטירוף לא ירגישו בכלום
חחחחח
איזה בית מוזר. האחרונה יותר טובה מהראשונה וגם הוכיחה את זה.
לחשוב שניצחון של מקסיקו היום היה מעלה את הקוריאנים
ראינו היסטוריה, זו הסנסציה הכי גדולה בכדורגל הנבחרות מאז אנגליה מפסידה לחובבים של ארה"ב ב-1950
היה את צפון קוריאה שהעיפה את איטליה ב-66.
איטליה לא היתה אלופת עולם מכהנת + פייבוריטית לזכיה
הרבה הרבה יותר
השוער הקוראני המצוין סוג של ערס מקומי, כל הכבוד
אז מה גילרי, מתאמנים, מתאמנים?
?
צ"ל גילור…
אההה.
כל טוב לשניכם, הכל ברוח טובה.
באסה דיכאון עצב גדול
ברקע שריקת הסיום חברה שלי צעקה "יש!", אבל אני חושד שזה דווקא כי היא הולכת לקבל את המחשב בשעתיים הקרובות.
איטליה עפה לפני הבתים גרמניה עפה בבתים ספרד פורטוגל ארגנטינה ניצלו בדקה ה90 וגם ברזיל שעוד עלולה להיות מודחת. מדהים. הפערים הצטמצמו.
3 אלופות עולם רצופות הולכות הבייתה בשלב הבתים
נו אחינו היקרים לא הגיע הזמן לטור נפרד למונדיאל?
בינתיים מונדיאל מדהים, תנו לו כבוד 🙂
מונדיאל ענק. אינסוף דרמות מיליון גולים בתוספת הזמן וvar אחד שמנע טעויות מביכות. הליגה האיטלקית פירסמה מחקר שהvar מוריד טעויות מ5 ומשהו טעויות למשחק ל 0.8 טעויות. הראו בחדשות הספורט אתמול. תחשבו כמה טעויות היו בלי ה var הזה. נזכרו באיחור של 10 שנים אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. אחלה משחקים גם הרוב עם קצב טוב. כרגע שחקן הטורניר שלי זה רונלדו. אגב מי שחושב שדה חאה טוב מנאבס חי בסרט. איפה הוא ואיפה קסיאס. הוא שוער של הייפ. כל משחק שאני רואה אותו הוא לא מדהים בינוני מאד. אמא שלי אוהדת ספרד אמרה לי איפה קסיאס ומי זה השוער הגרוע הזה 🙂 אמרתי אמא זה בעיקר ראמוס ופיקה החלשים שחלשים שנים אבל משום מה הם תמיד בהרכב וראמוס שם גולים בהתקפה אז עושים אותו שחקן על. זה בלם שעברו אותו והשכיבו אותו נון סטופ עוד מימיו בסביליה עוצר שחקנים רק בעבירות מקבל המון אדומים וצהובים. מה שכן יודע לשים גולים בהתקפה ויש לו משחק ראש טוב. ועל פיקה אני בכלל לא מדבר צריך לשלם כסף לפויול שהחביא אותו כל השנים. כל פעם שאני רואה אותו אני שואל מה הוא עושה בבארסה? אל תופתעו אם רוסיה תדיח את ספרד. יש להם הגנה חלשה.
הלוואי עלי אמא כזאת . . .
חח אמא שלי חולה על כדורגל רואה יותר משחקים במונדיאל הזה ממני. אוהדת ספרד ובארסה הייטרית של רונלדו 🙂
ההיסטוריה נכתבת מחדש.
זלטן איברהימוביץ', האפס שתקע את שבדיה במשך שנים
עם זלאטן הם לא הצליחו להעפיל למונדיאל ב 2010 ו14 וביורו האחרון סיימו אחרונים.שבדיה עברה את איטליה והולנד בדרך למונדיאל בלי זלאטן שפרש אחרי היורו ב 2016 מהנבחרת ופתאום רצה להיות במונדיאל אחרי שלא השתתף במוקדמות ואחרים עשו את העבודה.שחקן גמור ומבוגר שבקושי שיחק בשנתיים האחרונות גם בגלל פציעות.שימשיך את הפנסיה בארצות הברית
צירוף מקרים
מדהים מדהים מדהים .
גרמניה 60 שנה טופ 8 בחוץ.
מקסיקו עושה פעם שביעית טופ 16 בשש הקודמות הודחה בשמינית.
חבל לי קצת על קוראיה שהייתה עולה בניצחון מקסיקני אבל לא חשבתי אחרת הייתי משוכנע ששבדיה תנצח אותם וכמובן הייתי משוכנע שמקסיקו תודח.
טורניר מפתיע מאד למרות שאתמול בלילה הרהרתי בכך שאחרי כל ההפתעות אזי לפחות בבתים 5-8 כל הפייבוריטיות שהיו בהתחלה הגיעו לשמינית (למרות כל הדרמות והסיפורים)
היום זה התרסק עם גרמניה והשאלה הגדולה האם זה חד פעמי או שיהיו עוד התרסקויות.
עדיין איננו רואים את כל תמונת הנוקאאוט
אבל תהיה כבר עולה מעניינת לחצי מהצד הזה של ההגרלה שאינו ברזיל.
איני בטוח כלל שברזיל תהיה בחצי אבל איתה או בלעדיה תהיה עוד אחת בחצי הגמר מבין בלגיה,אנגליה ,קולומביה ,מקסיקו ,שבדיה ,שוויץ או סרביה או יפן וסנגל והעולה האחרונה מכל הרשימה הנ"ל לחצי הגמר הייתה שבדיה ב 1994 .
(קולומביה ,מקסיקו ,שוויץ,יפן .סנגל וסרביה כמדינה עצמאית לא עשו אף פעם חצי גמר יפן וסרביה כעצמאית לא היו אפילו ברבע ).
אם ברזיל מיימים ראשונים היום אז לדעתי הגמר האמיתי יהיה בחצי הגמר בין ברזיל לצרפת כמו במקרה של יוסטון וגולדן סטייט שהיה הגמר האמיתי
ומהצד השני של הבראקט אני הולך על קרואטיה שתעפיל לגמר ותאפיל על דור הזהב הקודם של שוקר בובאן פרוסינצקי וביליץ
נכון לכרגע הנבחרת היחידה שיציבה במונדיאל הזה והכי מרשימה כי שיחקה בבית המוות ולקחה את כל הנקודות. אכן דור זהב. נראה לי הם יעופו ברבע. תסלחו לי שאני לרגע לא מתלהב מבלגיה או אנגליה שניצחו את תוניסיה ופנמה שהן שניים מ3 הנבחרות החלשות בטורניר.
אין שום דמיון בין מונדיאל לפליאוף NBA, זה בערך שני הפכים
4 מ-5 אלופות עולם מודחות בבית המוקדם, משחקים מוכרעים על השפיץ של הנעל ועל החלטת var, גרמניה עפה בגלל קוריאה, ובשלב הנוקאאוט בכלל הכל פתוח לרווחה
לכן אין "גמר אמיתי". כל משחק בודד הוא גמר אמיתי. מזל גדול שאין פה סדרות פליאוף ארוכות. לכן המונדיאל הוא אירוע הספורט הכי מדהים בעולם
תאכלס יש ארבע גדולות שמאכלסות את רוב הגמרים + גיחות של הולנד, צרפת וספרד
אין פה שום גולדן סטייט. מסי יעיף את צרפת. אם כבר יש הארדן ודוראנט
מונדיאל מפתיע מזכיר לי את 2002 עם טורקיה וקוראיה בחצי … יש לי הרגשה שגם ברזיל עפים…
https://giphy.com/gifs/two-face-vIUr1zP90uz16
"אירוע הספורט המדהים בעולם"
לא ראיתי את המשחק כי כשהים קורא אני אומר שלום לכל דבר אחר…
5 הסנט שלי על גרמניה במונדיאל….
עייפות החומר, מחנאות בקבוצה (טהורי הדם מול הטורקים….) ולב מיצה את עצמו….
אחרי מופע האימים של סאמפולי אתמול, קיבלנו היום את יוגי עם הרכב הזוי – החליף חמישה! מהמנצחים הגדולים של המשחק הקודם – שם את אוזיל וחדרה האדישים שנתנו טון זחוח ורדום מההתחלה, גורצקה משום מקום בהתקפה – והשאיר את כל הטירוף החיובי והאיום על השער על הספסל – מולר (תמיד בטירוף, גם כשלא מבקיע), דרקסלר (עובד על הקו) וגומז (עושה בלגן ברחבה).
גרמניה התחילה בזלזול ובזחיחות, כאילו הכל מונח בכיס, וכשרצו להעלות הילוך, כבר היה מאוחר. גם קרוס נדבק באדישות.
באמת לא מובן – יש לך הרכב שעשה דבר מדהים – תן לו לרוץ על המומנטום.
אני לא יודע לגבי צמצום פערים – קוריאה היום עשו בונקר מפואר עם הרבה פאולים וגנבו גולים בסוף מקבוצה מיואשת שהפקירה את ההגנה כדי לכבוש. נראה את צמצום הפערים – אם הוא אכן קיים – בשלבים המתקדמים. מה שכן – בעבר קוריאה כזאת לא הייתה מעיזה להסתכל לגרמנים בלבן של העיניים – זה היה נגמר בתבוסה ידועה מראש; השנה במונדיאל אף אחד לא מפחד מאף אחד, אף אחד לא סופר אף אחד. איטליה, הולנד ועכשיו גרמניה – כבר בחוץ – עוד נקבל קרואטיה/קולומביה/שבדיה ודומיהן בגמר. לא כיף…
קודם כל צמצום פערים יש בלי קשר. פעם נבחרות כמו איראן מרוקו וקוראיה היו נרמסות. מה שאתה אומר על גרמניה צודק. דרקסלר זה השחקן הכי טוב וטכני שם. סאנה גם טכני לא בסגל. אוזיל וחדירה לא בכושר ומולר קטסטרופה כבר המון זמן גם בבאיירן נראה לי שהוא מתחיל לדעוך ולא רואה אותו מתאושש יותר מידי גם בבאיירן. 4ני חשבתי יהיה 4 0 לגרמניה בקלות גם לב חשב. קוריאה נלחמו כמו אריות ב20 דקות האחרונות שראיתי יש להם כושר גופני טוב ושוער מעולה השוער הזה תגלית ובטח עולה גרושים. מה שכן אין שם כשרון. לגבי צמצום הפערים הם נובעים מההתפתחות הטקטית בנבחרות החלשות האלו ולא בכשרונות על. הן למדו לצופף להגן למרוח את המשחק ולהילחם כמו האירופאיות ואז הכל קשה. במצב אחר הייתי אומר לך גרמניה לא בכושר אבל איטליה לא הגיעה בכלל למונדיאל. ספרד פורטוגל ארגנטינה בקושי עלו על הקשקש. ברזיל ניצחו בקשקש את פאקן קוסטה ריקה. ייתכן שהם גם יעופו. יותר מזה כנראה המאמנים בנבחרות האלו שיפרו את העמידה במגרש. רק בישראל אנחנו הלכנו אחורה. יאללה אם ברזיל עפים יהיה אש למרות שזה אומר ש2 נבחרות חצי גמר שלי מהבראקט יהיו בבית אבל פאק בראקט.
יוגי רצה ללכת כבר אז עכשיו אולי סוף סוף ישחררו אותו…
להכניס אנשים לשחק רק בגלל שהם לא מרוצים זה לא לעניין כי זה מתנקם בך….
טאדיץ הזה שחקן מעולה איפה משחק? פעם ראשונה אני רואה אותו
סאות'המפטון.
אבל משנה הבאה תצטרך לחפש אותו בחזרה בליגה ההולנדית אחרי שחתם באייאקס.
הגנה מאד חלשה לסרבים המון התקפות ברזיל בשטחים פתוחים לגמרי מסירה דרך האמצע ואיש לא סוגר טקטיקה חלשה מאד. נראה שיהיה פה קונצרט סמבה
ניימר הוא הפלופר הכי גדול בהיסטוריית הספורט כולו. גינובילי מחוויר לידו. נופל 10 פעם במשחק והכל הצגות כאילו ירו בו
מה השתגעת? אבל זה רק השחקן הכי יקר בעולם…. 🙂
לפעמים הוא מזכיר לי את טל בן חיים שלא החמיץ הזדמנות לעשות עוד עשרה גלגולים על הדשא אחרי כל נפילה כאילו הוא מתאמן לאולימפיאדה, ואני אוהד מכבי.
+100
ניסחת מדוייק – הפערים הצטמצמו בכל המסביב, לא בכישרון
איזה פח הניימאר הזה כולו רק הצגות ופוזה אפילו דריבלים לא מצליח רק עושה פרצופים של התחזויות ופוזה. אוברייטד פח עולמי אחד הגדולים בהיסטוריה גם אם יבקיע שלושער עכשיו
חידה אם יהיה מהפך בברזיל סרביה ….מי תהיה הנבחרת עם הכי נוקאאוטים ברצף ?
שמעון – ניימאר היום זה דוראנט – הבחירה הראשונה של כל מאמן בעולם. גם שלי
פחחח אתה הוזה עלאק דוראנט. בלחץ גון וול או כריס פול. איזה מאמן? אף מאמן לא לוקח אותו בחירה 3 אפילו. אני לוקח את אמבפה שלא רואה אותו ממטר הרבה לפניו. גם את גרינזמן גם את קוטיניו גם את דיבאלה עלק ניימר דוראנט מתבייש בהשוואה הזאת
דה שוט מצאתי. ניימר זה לגמרי כרמלו.
אני פה עם שמעון לגמרי.
דה שוט אחרי התבטאות כזאת עושים לך בדיקת סמים…
מה אתה רוצה, הוא אוהד גרמניה ואוקלהומה (!)
🙂
השנה אני בשיאי. MVP מנחוס
תרשום אופציה שניה שלי – ארגנטינה…
הוא הכי טוב – טל תתנו לפלופים להטעות אותכם. גם לברון והארדן פלופרים, זה לא גורע. שמעון – כל הרשימה שנתת זה עגלות לעומת ניימאר ומסי – רק שמסי כבר בדרך למטה וניימאר בשיאו. כל החבילה. דקסטר, אם תעשה לי בדיקת סמים תגלה בעיקר קפה וניקוטין.
ראיתם את ההחמצה שלו עכשיו מעשרה מטר? שחקן גדול
תקשיב לי טוב. ניימר הוא הייפ שמנסה לבנות מיני תאגיד חיקוי זול של לברון מבחינה תאגידית. הקטע שלברון עומד גם בסטנדרט של היכולת בניגוד אליו. תתבייש לומר את שמו לצד מסי ורונלדו בכלל. גארת בייל שהוא לא פצוע 10 רמות מעל ניימר. כל מי שציינתי ביכולת לא רואה אותו ממטר פשוט ניימר מיוחצן מבחינה תאגדית. לברון והארדן לא מתקרבים לפלופים שלו והם טובים גם ביכולת בניגוד אליו. הוא הלך לפריז להוכיח וגם שם קאבני הראה לו מאיפה הדג משתין למרות שאני מאמין שניימר ידאג שקאבני בסוף יעוף מפריז. מסי גם בגיל 35 יהיה טוב מניימר.ניימר לעולם לא יהיה הכי טוב בעולם. אמבפה תכף יתחיל לפרפר באגפים את כולם חכה הוא לא רואה את ניימר ממטר. ניימר הוא כרמלו לגמרי. הנה ניימר כבר עם הרבה החמצות. קוטינו לא רואה אותו ממטר??? קוטינו כמעט הביא אליפות לליברפול בעונה מדהימה וחכה תראה מה יעשה העונה בבארסה. לוקח אותו לפני ניימר בלי בעיה בכלל.
אתה רציני?
שם אותו לפני מסי או רונאלדו???
רק שימשיך ככה המונדיאל. ושאנגליה לא תיפול מוקדם מדי. לא הסתכלתי על הבראקט, יש סיכוי למפגש אנגליה – ארגנטינה?
מחר זה מחזור הסיום ושם נדע אם אנגליה תסיים 1 או2
אם תסיים 1 היא יכולה לפגוש את ארגנטינה בחצי גמר ואם תסיים 2 אז רק בגמר כי הם יהיו בצד השני של הבראקט.עדיף לסיים 2 כי אם אתה מסיים 1 ברבע גמר זה כנראה ברזיל ובחצי ארגנטינה או צרפת
גם ברזיל מהמקום ה-1 עוברת לצד החזק של הבראקט, עם צרפת, ארגנטינה, פורטוגל, אורוגוואי, והראשונה מבלגיה/אנגליה.
מה שאומר שהמקום ה-2 בבית בלגיה/אנגליה יהיה מבוקש מאוד. המסלול הכי קל בטורניר עד לחצי הגמר, עם רבע מול המנצחת במשחק שוויץ-שבדיה.
הזדמנות פז לאנגליה לעשות הישג גדול
לגמרי (לגבי בלגיה-אנגליה)
זה מה שהאנגלים הכי אוהבים – להחמיץ הזדמנויות פז
כרגיל ניימר צריך 5 מצבים מול השוער לבד בשביל לנבקיע. כמה אסיסטים הוא הרס למסי רק מסי יודע. זה דוראנט זה דה שוט? דוראנט לא מפספס
עלבון לכדורגל להזכיר את ניימאר בנשימה אחת עם מסי/רונאלדו.
5 ניימאר ביחד לא יתקרבו לכל אחד מהם.
אין יורשים למסי/רונאלדו. שום דבר לא בסביבה.
אם יש יורש אז זה ילד, מקסימום בן 18, שאנחנו עוד לא מכירים. בספק אם יהיה כזה.
שחקנים יותר טובים מניימאר.
בוא נלך לפי הבתים..
גודין- אורוגוואי
איסקו, אסאנסיו- ספרד
רונאלדו- פורטוגל
50% מנבחרת צרפת
נוייר- גרמניה
שמייכל, אריקסן- דנמרק
מודריץ, ראקיטיץ, לוברן- קרואטיה
מסי, דיבאלה, מאסצ'רנו- ארגנטינה
פירמינו, קוטיניו, מרסלו, אליסון- ברזיל
קיין- אנגליה
50% מנבחרת בלגיה
אז לפי החשבון הזה ניימאר הוא איפשהו בין המקום ה 20-30
דקס? לקחת מהסמים שלי? זה יותר מצחיק אפילו מהסיבוב השני בדראפט שהציע פה שמעון
אחי צר לי להגיד לך שאם אתה חושב שניימאר יותר חשוב משוער טופ 3 בעולם או בלם ששווה חולית הגנה שלמה או קשר עושה משחק כמו מודריך אתה לא בענף הנכון.
אין לניימאר שום יכולת מיוחדת.
אין לו כשרון יותר גדול ברגליים מאף שחקן טופ 20 בעולם הוא פשוט מיוחצן ברמות ועל הטיקט של הכשרון הבא
בדיוק שער של ניימר שווה יותר משער של שחקן אחר בגלל השיווק האגרסיבי. זה כמו ש30 נק של לברון שווין יותר מ30 נק של הארדן בגלל התאגיד. גם לדעתי אם ניימר לא היה משחק ברזיל הייתה משיגה אותו דבר ואולי משחק אפילו יותר יפה וחופשי. ניימר מנסה בכוח לגנוב את התהילה. קוטיניו הרבה יותר וחכו איזה עונה אדירה קוטיניו הולך לתת בבארסה. בייל וקוטיניו הובילו קבוצות פח כמו ליברפול וטוטנאהם כמעט לארץ המובטחת. מה ניימר עשה? החמיץ מלא אסיסטים של מסי ועבש 1 מ5 מול שוער. פעם ב10 משחקים התפלק לו משחק מול איזה ויאריאל. שחקן טוב כן. טופ 15 בעולם כן. אבל לא יותר מזה. לגמרי כריס פול.
אגב איך שעזב בארסה שחטה את הליגה בלעדיו כי לא היה צריך לרצות אותו. גם בפסז הוא מחפש לקחת את התהילה בכוח.
בוא נלך רק על התקפה עזוב קשרים בלמים. בייל לא פצוע הוא מספר 3 בעולם. בהתקפה מסי רונלדו קוטיניו דיבאלה אמבפה גרינזמן קיין. קיצר ניימר מקום 8 אצלי וצמודים אליו סוארס וקבאני. בהתקפה. בטוטאל אם לוקחים גם קשרים הוא לא טופ 10. קיצר כריס פול.
תירגעו חברים, לא השוויתי את ניימאר לשני הגדולים. הוא גם לא דוראנט ביכולת – אבל כן במעמד – כלומר נכון להיום – רוב המאמנים ייקחו אותו בבחירה ראשונה. כן כן, הרבה לפני הבדיחות ששמעון סיפר פה (בייל? קורע) ואפילו לפני מסי-רונאלדו שהפכו במונדיאל הזה לשני הזקנים מהחבובות. ד״א, הם עוד ייפגשו בבראקט המוות, זה יהיה הזוי.
ניימר לא מגיע לצל של בייל. בייל שהוא משחק כל משחק מבקיע או מבשל. מביא את הסחורה במעמדים הגדולים. בעיטה אדירה ב2 רגליים מהיר חזק פיזי משחק ראש. לבייל יש הכל. קח סטטיסטיקה של בייל במשחקים שהוא שיחק הוא קרוב לרונלדו ורחוק שנות אור מניימר. בייל הפציעות הרסו שחקן היסטורי הבן אדם מכונה. ניימר לא מדגדג אותו.
אף אחד לא יקח אותו ראשון בחייאת מאיפה הבאת את זה
ברור שלא יקחו ראשון כי הוא פצוע תמיד. גם אני לא אקח אותו 3 שזה ראשון בלי מבי ורונלדו ולא נדבר עליהם. אני בחירת דראפט ראשונה שלי שלא כולל מסי ורונלדו זה אמבפה. אני מאמין שעוד 3 שנים הוא יהיה הטוב בעולם וישלוט. לא ישלוט כמו מסי ורונלדו כי כמוהם לא נראה בחיינו כבר אבל ישלוט. לאמבפה יש הכל. הוא רק צריך להעיף את ניימר מפסז
שמעון הגבתי לדה שוט וזה שרשר אליך…
לא צריך לגמד את ניימר שנתן בקבוצות ששיחק משחקים לא פחות גדולים ממה שנתן בייל ואף המשחקים הטובים ביותר שלו עולים על אלו של בייל בגלל שהיו יותר מרהיבים עם יותר שליטה בכדור כמסורת הברזילאית.
שניהם שחקנים גדולים כל אחד בסגנונו.
נוטה להזכים עם שמעון בנושא.
בייל אדיר וללא הפציעות היה סופרסטאר משנה משחק שמהווה פנים של קבוצת על. אנשיפ נוטים לשכוח אבל זני גמריפ של לידת האלופות רשומים על שמו
להסכים*
אנשים*
שני גמרים*
ליגת*
מה שהקלדה מהירה בפלאפון עושה…
מסי/רונאלדו ברבע זה יותר על מסי, כי ארגנטינה אנדרדוג כבד מול צרפת, נגיד 25-75. פורטוגל-אורוגוואי נראה צמוד, משחק קשוח שמחכה להזדמנות אחת, ועל דברים כאלה רונאלדו חי.
הרבעים עם הכי הרבה עניין יהיו:
ארגנטינה-פורטוגל (רואה שם פנדלים)
ברזיל-בלגיה (יכול להיות המשחק הכי יפה של הטורניר. 3:4 כזה לברזיל)
בצד השני זה פחות מלהיב, ובכל זאת:
ספרד-קרואטיה (0:1 ספרדי קטן סביר יותר, או 3:0 קרואטי מרהיב)
אנגליה-שוויץ או שבדיה, לא באמת משנה מי מהשתיים, העיקר שהאנגלים יעלו כדי שהממלכה תתחרפן לגמרי
אוי ואבוי שכחתי את קולומביה… רק שיעברו מחר
נער הייתי גם גדלתי (עוד לא זקנתי) ואני משוכנע שזה לא 75-25
יותר באזור 50/50 (או קצת פחות אך לא יותר מ 60/40 ).
אני זוכר נבחרות מאכזבות מאד בבתים שהרשימו בנוקאאוט מול ..נבחרות מרשימות מהם .
הנה כמה דוגמאות על קצה המזלג החל מ 82.
82 איטליה מאכזבת מאד בשלב הבתים הראשון עולה בזכות שער זכות יותר מקמרון אך מנצחת את ברזיל החלומית ביותר (2-3 ) וממשיכה עד לגמר שם מנצחת את מערב גרמניה 1-3 הגרמנים הגיעו לגמר לאחר שהפסידו לאלג'יריה במשחק הפתיחה.
86 שוב גרמניה המערבית בשלב בתים מגומגם שכלל הפסד לדנמרק ותיקו עם אורוגוואי ..ואז ניצחון בדקות הסיום בהארכה על מרוקו ובדו קרב מהנקודה על מרוקו לפני שהתפוצצה על צרפת הגדולה אלופת היורו המכהנת דאז שהדיחה את איטליה וברזיל לפני כן.
ומהצד השני דנמרק מפציצה שישייה מול אורוגוואי מנצחת גם את מערב גרמניה וסקוטלנד מוליכה 0-1 על ספרד (הלא מי יודע מה מרשימה) ואז חוטפת חמישייה.
וכן ברה"מ ששמה שישייה להונגריה ומסיימת ראשונה לפני צרפת אך עפה לבלגיה הקטנה דאז בשמינית.
90 .ארגנטינה מפסידה במשחק הפתיחה לקמרון ומסיימת שלישית בלבד בשלב הבתים ומקבלת את ברזיל אלופת הקופה שעשתה 3/3 מרשים בבתים ו..ארגנטינה מנצחת 0-1 וממשיכה עד הגמר לאחר שמנצחת רק בדו קרב מהנקודה את יוגוסלביה ואיטליה.
1994 איטליה מפסידה לנורווגיה במשחק הפתיחה ומסיימת שלישית בהפרש שער זכות בודד מנורווגיה ומגיעה לשמינית שם משווה בדקה ה 89 מול ניגריה ומנצחת בהארכה ועוברת גם את ספרד ובולגריה לפני שמפסידה מהנקודה הלבנה בדו קרב פנדלים בגמר .
צרפת 06 : מסיימת בתיקו עם קוריאה ושוויץ מנצחת את טוגו הקטנה ומקבל את ספרד המרשימה לאחר שזו הביסה את אוקראינה 0-4 (שספרד הביסה את אוקראינה התערבתי עם אבי ז"ל שאוקראינה תגיע יותר רחוק מספרד..וצדקתי ) .
צרפת הזו מדיחה את ספרד ,ברזיל ופורטוגל לפני הנגיחה הידועה של זידאן וההפסד בפנדלים לאיטליה.
ספרד 10 מפסידה את משחק הפתיחה לשוויץ וזוכה בגביע.
בקיצור מה שבבתים בבתים ומה שבנוקאאוט בנוק אאוט
לשמעון: ניימר שחקן גדול והראה משחקים גדולים בכל הקבוצות דבהן שיחק.
היום הבקיע ובישל.
הבקיע?
תבדוק טוב.
החמיץ 3 פעמים מול השוער
צודק! הוא בישל את השער הראשון. אך בכל מקרההוא שחקן נפלא שיכול לתת הצגות כפי שכברנתן בכל הקבוצות שבהן שיחק.
קוטיניו בישל את הראשון.
ניימאר בישל "רק" את השני (בהרמת קרן…)
ברוח הבדיחות דל דקסטר ושמעון פה – צביקה הדר תפס את הכדור שעף ליציע במשחק של ברזיל. אמיתי!
אמיתי אמיתי?
לגמרי – הראו בערוץ 1 תחפש
חח אדיר!
כן הכדור עף לצביקה הדר
מעולה, לא שמתי לב במשחק
אתם קלטתם?
עשו אוסף נפילות של ניימאר מהמשחק היום.
נפל 4 פעמים בלי עבירה מעצמו והחזיק את הרגל כאילו ירו בו.
לא היה כזה שחקן מגעיל בהסטוריה.
לחלוטין. משום מה גיליתי שפלופים בכדורגל מפריעים לי יותר מבכדורסל.
ניימר עושה את זה כל כמה דקות בצורה מוגזמת, אין צהובים על התחזויות או שצריך VAR?
לא סותר שהוא מגדולי השחקנים בעולם והברזילאי הטוב ביותר.
מה זה קשור.
הוא גם שחקן מגעיל וגם השחקן שברזיל הכי יכולה בלעדיו.
עם פירמינו המשחק הזה נגמר ברביעייה
פשוו בכדורגל זה נוטה להיות תיאטרלי יותר
כל הנפילות המיותרות לחלוטין שהוא ממש לא צריך אותן, לא משנות את העובדה שהוא מטובי השחקנים בעולם והשחקן הברסילאי בעל היכולת הטובה ביותר.
ציפור זה לא יעזור אם תגיד את זה גם 200 פעם.
זה חוסר הבנה מוחלט בכדורגל אני מצטער.
דריבליסט זה השחקן הכי מיותר ב 11.
הכדורגל של היום שונה לחלוטין.
אפילו מסי מתקשה לעבור ברמת הנבחרות אז בטח שחקן כמו ניימאר שמאבד 90 אחוז מהכדורים שמגיעים אליו
הפוך גוטה הפוך. בכדורגל של היום כשהכל צפוף אתה חייב שחקנים שיודעים בפעולה אישית לעשות מהלך מפתיע כדי לשבור הגנות. אין הרבה שחקנים כאלה בעולם ורואים את זה בטורניר הזה.
ניימאר יוצר המון הזדמנויות ביכולת אישית. לא סתם הוא סיים עם איזה 20 שערים ו-20 בישולים בחצי עונה בצרפת. נכון, רק ליגה צרפתית והפערים גדולים. ועדיין. גם בבארסה היו לו מספרים אדירים.
אני מסכים וזה משהו ששמתי לב אליו הרבה בטורניר הזה. כמעט כל השערים שלא נוצרו מטעות או ממצב נייח הובקעו ממהלך מבריק של שחקן, מציאת שטח פנוי, כדרור מפתיע וכו'.
אז לא ראית את המונדיאל הזה מצטער.
לך תבדוק כמה שערים הגיעו ממצבים נייחים וכמה מדריבלים.
אל תתעסק בתיאוריה.
שטח צפוף דריבל בלה בלה.. זה לא נכון ברמת הנבחרות.
ובטח לא במונדיאל הזה. השערים של ברזיל הובקעו למרות ניימאר ולא בזכותו
כתבתי בפירוש – אלו שלא הגיעו ממצבים נייחים.
ואני לא מדבר על דריבלים אלא על מהלכים מפתיעים והברקות בכלל.
אומר לפרוטוקול שאני עם דה שוט – הוא יכול להביא את הג'ננה עם ההצגות והפוזות אבל מבחינת יכולות הוא מספר אחת אחרי שני הגדולים. חבל שהפוזות מטשטשות שהוא גאון כדורגל.
טוב זה אתר של כדורסל אני אסלח לכם על התבטאויות כאלה…
😂😂😂😂
אני עם שגיא
בכל מקרה מחר יום מנוחה, סוף סוף, בחמש הבית המיותר (למרות שקולומביה נהדרת) ובערב הקרב בין ענקיות לאומית ב׳ – מי תצליח לסיים שניה ולחמוק מבראקט-המוות. הפרס – טיול לחצי הגמר.
מצד שני, בלגיה מפוצצת בכישרון ושכל בכל עמדה ואנגליה תמיד משעשעת (לקיין יוצא גול גם כשהוא קונה בסופר), אז הלך היום מנוחה.
אין שום סיכוי שאנגליה או בלגיה ינסו להפסיד. לא בדם שלהם.