אירועי דיומא – 27.06.2018: גרמניה וברזיל רוצות שמינית גמר

 

כדורגל / שגיא נאור

הגביע העולמי – שלב הבתים

אז מה היה לנו עד עכשיו במחזור השלישי? שלשום קיבלנו דרמה גדולה כשעד הדקה ה-90 פורטוגל היתה ראשונה וספרד שניה, אז נכנס לפעולה ה-VAR בשני המשחקים – איראן קיבלה פנדל והישוותה והשער של ספרד, שנפסל על נבדל, אושר. ספרד עולה למקום הראשון, פורטוגל רק שניה. בתוך תוספת הזמן הזדמנות גדולה לאיראן לכבוש את השני ולהעיף את רונאלדו והחברים אבל היא לא ניצלה ובסופו של דבר קיבלנו מה שציפינו – שתי הגדולות ממשיכות כשספרד בראש הבית.

הדרמה עלתה מדרגה אתמול. אומנם בבית ג' העניינים נסגרו די מהר כשפרו סוף סוף מימשה את הפוטנציאל אבל במקום לעזור לעצמה סידרה את הכרטיס לשמינית לדנמרק. בערב כבר קיבלנו מאבק משולש על הכרטיס לצד קרואטיה. זה התחיל עם שער של מסי שהעלה את ארגנטינה למקום השני. המשיך עם שער קרואטי שהרחיק עוד יותר את איסלנד מהעפלה. אז הגיע שוויון של ניגריה שהחזיר אותם למקום השני, שער איסלנדי שקירב אותם מרחק שער נוסף מהמקום השני בעצמם ואז השער של רוחו ששבר לניגרים את הלב והרעיד את כל סנט פטרסבורג. זה עדיין היה תלוי באיסלנד שהיו חייבים לכבוש אחד אבל במקום זה ראו את פרישיץ' הנפלא נועץ את הסכין ושולח אותם הביתה עם המחמאות.

ואם ביומיים הקודמים הדרמה התנקזה לבית אחד, היום הכל פתוח בשני הבתים.

בית ה'

17:00: מקסיקו – שוודיה (ספורט5). מקסיקו אחת הנבחרות המרעננות של הטורניר. בזמן שהפייבוריטיות מגמגמות, המקסיקנים הדינמיים נראים נהדר – ניצחון גדול על גרמניה במשחק הראשון לא עלה להם לראש והם המשיכו עם ניצחון 2-1 על דרום קוריאה שהציב אותם בעמדה מצוינת, תיקו ייתן להם את המקום הראשון בבית, בתקווה גם הגרלה נוחה בשמינית. לשוודים כבר היה הכל בידיים – הם הובילו על גרמניה 1-0, ב-1-1 הגרמנים היו ב-10 שחקנים וכל מה שהשוודים היו צריכים זה לשרוף את הזמן ולצאת עם התיקו שהיה אמור לסגור את הסיפור של אלופת העולם. במקום זה הם התבטלו בפני הגרמנים, איבדו את הכדור בלי סוף, עשו אינספור שגיאות ושילמו עליהם עם כדור חופשי לחיבורים של טוני קרוס בדקה ה-95. אם זו היתה נבחרת אפריקאית או אסיאתית היו מדברים על האופי הנאיבי והחוסר בקור רוח. השוודים קרי הרוח כביכול פשוט עשו במכנסיים ועכשיו הם חייבים ניצחון או שיהיה תלויים במשחק השני ויקוו שהקוריאנים לא יפסידו לגרמניה. נראה אם יש להם את האופי להתאושש מהמכה המורלית שחטפו רק לפני 4 ימים.

17:00 גרמניה- דרום קוריאה (כאן 11). הכל היה מוכן לקיתונות של ביקורת על יוגי לב והנבחרת שלו. הם כבר היו על החבלים ורק חיכו לקבל את הנוק אאוט. ואז הגיע קרוס. ועכשיו הגרמנים, כמו שהם אוהבים, תלויים בעצמם. ניצחון ביותר משער אחד היום ישלח אותם בוודאות לשמינית, אולי אפילו מהמקום הראשון, במידה ושוודיה מנצחת בהפרש שערים נמוך מהם. שוודיה וגרמניה עם 3 נק' ומאזן שערים 2-2. כל עוד תוצאות שני המשחקים תישארנה זהות, לגרמניה עדיפות כי ניצחה במשחק ביניהן. אם שני המשחקים יסתיימו בתיקו, זה בו יובקעו יותר שערים ייתן עדיפות לאותה נבחרת. לגרמניה יש גם יריבה היום והיא עדיין בתמונה, למרות שני הפסדיה. ניצחון היום וניצחון של מקסיקו יעניקו דווקא לדרום קוריאה את הכרטיס המיוחל, שוב בתלות בהפרש השערים וכמות השערים (כרגע 1-3, שוודיה ב-2-2). אם יצליחו לשמור על תיקו ולהלחיץ את הגרמנים אולי גם יצליחו לעקוץ במתפרצות, ראינו בשני המשחקים שההגנה הגרמנית עושה יותר מדי חורים.

בית ו'

21:00 שוויץ -קוסטה ריקה (ספורט5). הניצחון הדרמטי על סרביה סידר לשוויצרים מחזור אחרון רגוע כשהם יודעים שתיקו יסדר להם את הכרטיס לשמינית הגמר. הם גם יודעים שניצחון ייתן להם את המקום הראשון במידה וברזיל לא מנצחת או אם שוויץ תנצח בשער אחד יותר מאשר ברזיל (חישובי כמות שערים – כרגע שוויץ עם 3-2, ברזיל עם 3-1). הסערה סביב מחוותיהם של ג'אקה ושאקירי קצת נרגעה ושוייץ תעלה למשחק כשהיא יודעת מי היריבות האפשריות שלה מבית ה' שמשחקיו יסתיימו שעתיים קודם. נראה אם וכיצד זה ישפיע על הדינמיקה של המשחק. יש גם תסריט שקוסטה ריקה מדהימה עם ניצחון ואז הם יכולים למצוא את עצמם בחוץ במקרה של תיקו במשחק השני או ניצחון סרבי  – במקרה כזה לשוויץ וברזיל יהיו 4 נקודות ונחזור לבחון את הפרשי השערים.

21:00 סרביה – ברזיל (כאן 11). השער של שאקירי טרף את הקלפים בבית וגרם לזה שהסרבים יודעים שרק ניצחון והם בשמינית הגמר (או תיקו והפסד שוויצרי). אצל ברזיל העניינים קצת יותר מורכבים. ניצחון או תיקו והם בשמינית הגמר, הפסד והם יידרשו לחסדיה של קוסטה ריקה. אם הם רוצים לסיים במקום הראשון הם ייכנסו למאבק מול שווייץ על הפרש שערים. ואולי בכלל המקום הראשון לא יהיה אטרקטיבי במידה וגרמניה תסיים שנייה בבית שלה ותחכה למוליכת הבית. בקיצור, יהיה מעניין. בכל מקרה, ביכולת של ברזיל בשני משחקיה הראשונים היא לא יכולה להרגיש בטוחה מדי ולעשות חישובי מיקומים מאחר והסרבים מספיק מוכשרים בשביל לעשות להם צרות. עם מיטרוביץ הפיזי והגבוה בחוד ועם מילנקוביץ סאביץ ה נ פ ל א, לצד שחקנים מנוסים במעמדים גדולים כמו איבנוביץ' ומאטיץ', לא אופתע אם דווקא ברזיל תהיה זו שתישאר בבית, אחרי שארגנטינה השתחלה לה לשמינית הגמר. מעניין לראות איזה סוג משחק יתפתח כשסרביה חייבת לנצח.

טניס / מתן גילור

טורניר איסבורן (250) – שמינית גמר

13:00 ג'ראד דונלדסון-דניס שפובלוב(3).

13:00 מרקו צ'קינאטו(4)-דניס איסטומין.

אחריו סטיב ג'ונסון(7)-מישה זוורב.

15:00 (משוער) דיאגו שוורצמן(1)-לוקאס לצקו.

אחריו ג'יי קלארק-קמרון נורי.

17:00 (משוער) ג'ון מילמן-לאונרדו מאייר(5).

אחריו דויד פרר(6)-מיכאיל קוקושקין.

18:00 אנדי מארי-קייל אדמונד(2).

 

טורניר אנטליה (250) – שמינית גמר

אתמול התקיימו 2 מתוך 8 משחקי שמינית הגמר. היום יתקיימו 6 הנותרים.

13:30 אדריאן מאנארינו(1)-ריקאדס ברנקיס.

13:30 מירזה באסיץ'-ג'ו סוזה(6).

13:30 גיירמו גארסיה לופז-רובין האסה(5).

אחריו מריוס קופיל-דאמיר דז'ומור(2).

15:30 גאל מונפיס(4)-בלז קביצ'יץ'.

17:30 יואיצ'י סוגיטה(7)-פייר הוג' הרברט.

Subscribe
Notify of
214 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מושון ״עיני נץ״ המהמר
מושון ״עיני נץ״ המהמר
27/06/2018 6:46:05

נייס.. גרמניה תעשה גרמניה ותנצח די בקלות. מקסיקו שבדיה הנטייה שלי היא קצת לטובת שבדיה, אבל בגלל שלמקסיקו גם תיקו טוב אז הסבירות היא שהם יעפילו.
סרביה ברזיל משחק הרבה יותר קשה לברזילאים ממה שנראה, אבל אני מאמין שהם יצליחו לנצח נבחרת שבאה לנצח ולא להתגונן ולהוציא תיקו.
שוויץ תנצח.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 20:50:27

כדי שתחשוב טוב שוב לגבי גרמניה!!!

Berch
Berch
27/06/2018 8:35:44

תודה על הפרוויו כדורגל. החכמתי 🙂
מה זה המספרים בסוגריים בטניס ?

אור
אור
27/06/2018 8:37:07
Reply to  Berch

דירוג בטורניר.

Ip
Ip
27/06/2018 8:42:17

הימור שלי להיום: מקסיקו מנצחת ועולה מהמקום הראשון, גרמניה שנייה. בבית הנוסף שוויץ מנצחת ועולה ממקום ראשון, ברזיל מנצחת או תיקו ועולה ממקום שני.
צריך גם לציין שבמשחקים המאוחרים ידעו כבר את התוצאות בבית של גרמניה. לא מן הנמנע שקבוצות יעדיפו לסיים מקום שני ולפגוש את מקסיקו מאשר לפגוש את גרמניה.

שמעון טבדי
27/06/2018 10:40:29

מי שעדיין לא הבין מי קובע הכל בארגנטינה בבקשה

http://sport1.maariv.co.il/world-cup/world-cup-news/Article-801303

וזה מצלמות שקלטו ותקשורת בארגנטינה לא ישראל. לחוס תגובתך

שמעון טבדי
27/06/2018 10:42:25

אגב זה ככה גם בפורטוגל פשוט שם זה עובד אז כולם בשקט ושם יש יותר נגרים אז הם יותר נתינים מדיבאלה ואיקארדי.

כנראה שרונלדו מאמן טוב ממסי?

שמעון קאט דה בולשיט
שמעון קאט דה בולשיט
27/06/2018 12:04:15

שמעון אתה חרטטן מקצועי.
יש לך מטרה כלשהי מול העיניים, ותעוות כל "עובדה" כדי להגיע לשם.
1. קון אגוארו נעשה *אויב* של המאמן. תראה מה אמר עליו, הוא עצמו, אחרי המשחק עם קרואטיה.
2. אגוארו הוא לא "בן החסות" של סמפאולי שצריך רשות ממסי. ההיפך. קון הוא החבר הכי טוב של מסי. הם ישנים יחד באותו חדר, מאז נבחרת הנוער.
3. כל הנבחרת נעשתה *אויבת* של סמפאולי. היחיד שעוד מנסה לאחות שם את השברים זה מסי, לא הטיפוס האידאלי לזה, אבל זה מה יש. לכן – סמפאולי מעדכן אותו. זה האיש שלו על הפיצ'. זה אגב קורה בכל קבוצה, לאו דווקא במשבר. המאמן מדבר ומעדכן את הלידר שלו על המגרש. מה לעשות – סמפאולי הוא זה שמורה על חילופים. מה שלא יהיה מעמדו.
4. זה כמובן לא יעזור לך.

השרת
השרת
27/06/2018 12:33:25

ספורט1…

Ljos
Ljos
27/06/2018 15:12:39

אתה יודע איך יודעים שכתבה כלשהי היא ללא צל של ספק נכונה? היא מופיעה אך ורק בצהובונים המפורסמים והיוקרתיים ביותר באנגליה ובארגנטינה. פעם הבאה שהדיילי מייל מפרסם כתבה על תמונות בלעדיות של המפלצת מלוך נס חושפת את הביגפוט שלה, תדע שזו האמת.
עקבתי בשבילך אחרי הכתבה הזו, לראות את המקור. וברצינות, טוויטר אחד שהפך לכתבה ללא קרדיט בכל אחד מהצהובונים הכי גדולים באנגליה, ארגנטינה וברזיל הם לא מקור שאתה צריך לקחת בחשבון.

אם כבר, כדי להצדיק את הטיעון שלך, זה לא צריך להיות הפוך? אגוארו הוא חבר של מסי. אגוארו דיבר נגד סמפאולי. אם כבר, מסי היה צריך לבוא להגיד למאמן להכניס אותו ולא הפוך.

כמה מסובך יותר להאמין שסמפאולי הוא מאמן ששואל לדעתם של השחקנים שלו? בטח במצב הנוכחי העדין שהוא נמצא בו. הוא עשה את זה הרבה בכל קבוצה שאימן. גם בנבחרת ארגנטינה הנוכחית יש תמונה שלו שואל שחקן שאינו מסי לגבי טקטיקה.

ושוב, אל תאמין למה שכל העולם המקצועי, השחקנים והמאמנים אומרים לגבי דיבאלה ומסי. אבל איקרדי לא קשור לנתין של מסי או לא. זה הסיפור עם מקסי לופז.

השרת
השרת
27/06/2018 16:41:28
Reply to  Ljos

כל הכבוד על המאמץ,

אני הפסקתי לקרוא כבר ישר אחרי sport1.maariv בשורת הכתובת..

Ljos
Ljos
27/06/2018 18:38:46
Reply to  השרת

בצדק…

.איתי.
.איתי.
27/06/2018 11:35:50

זה לא עובד ככה בפורטוגל, יש המון כבוד למאמן שם.

אור
אור
27/06/2018 12:05:35
Reply to  .איתי.

גם לא נראה לי שרונאלדו יודע להבדיל ביניהם, לכולם קוראים סילבה

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 14:17:04
Reply to  אור

+ 1
😂

אהרון שדה
אהרון שדה
27/06/2018 12:22:24

אני רואה שיש דיבור בדיומא לשמחתי…אז באיחור קל אני אשתדל להביא כמה סט'
הנה מה שכתבתי אתמול מאוחר בלילה בדיומא של אתמול.

באיחור קל ….
היה מעניין לקרוא.
יש לי יותר מ 30 שנות מונדיאל.
שלב הבתים הוא שלב הבתים …מוקדמות הם מוקדמות והנוקאאוט נוקאאוט .
רוצה לומר אין קשר בין השלבים .
כל מי שבנוקאאוט יכולה להתקדם כן גם ארגנטינה .
הנה מספר דוגמאות .

גרמניה 54 חטפה שמינייה מהונגריה וידעה לנצח אותה בגמר .
איטליה 82 עלתה לשלב השני עם 3 תיקו בגלל שער זכות עדיף על קמרון ולקחה את הגביע .
גרמניה 86 תיקו והפסד לדנמרק בבתים ובסוף גמר.
ארגנטינה 90 מפסידה לקמרון במשחק הפתיחה ממשיכה לגמגם כל הטורניר כולל בנוקאאוט אבל מעפילה לגמר.
איטליה 94 מקום שלישי בבתים גם זה בגלל שער זכות עדיף על נורווגיה מעפילה לגמר (אחרי פיגור בדקה 89 בשמינית מול….הלוזרית הגדולה כנראה ניגריה).
מפסידה רק בפנדלים מהנקודה.
צרפת 06 אחרי 2 תיקו חייבת לנצח משחק מכריע בבתים עושה זאת מול טוגו ומגיעה עד הגמר .
ספרד 10 מפסידה משחק פתיחה אך לוקחת את הגביע .

בכל זאת נקודה מדאיגה לספרד וארגנטינה הם חטפו 5 שערים בבתים רק גרמניה 54 ספגו יותר ולקחו גביע .
מאז 94 כל אלופה חטפה פחות בכל הטורניר
(86+90 האלופות ספגו 5 כל הטורניר).

וההישג של אורגוואי .
ניצחה 3 משחקים מבלי לספוג בבתים .
היחידות שעשו זאת בהיסטוריה

ברזיל 86 ( 0-1 על ספרד ואלג'ריה ו 0-3 על צפון אירלנד).
הודחה ברבע על ידי צרפת .ספגה שער בודד לא כןלל בעיטות ההכרעה מול צרפת.

איטליה 90 ( 0-1 על אוסטריה וארה"ב ו0-2 על צכוסלובקיה).
השער הראשון שספגה היה בחצי הגמר מול ארגנטינה שניצחה אותה בפנדלים .

ארגנטינה 98 ( 0-1 יפן 0-5 ג'מייקה ו 0-1 קרואטיה ).
בשמינית הגמר חטפה פעמיים מאואן אך שרדה פנדלים .
הודחה על ידי הולנד וברקמאפ ברבע .

והולנד 74 עשתה זאת בשלב הבתים השני לאחר
0-4 על ארגנטינה ו 0-2 על מזרח גרמניה וברזיל.
אך בגמר נוצחה 2-1 על ידי מערב גרמניה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 12:23:13

גרמניה כמו גרמניה לא עפה בשלב הבתים!

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 14:18:21

צודק אחינו – וגם הגיע הזמן לאיזו רביעייה טובה בשביל האוהדים, האין זאת?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 14:25:13
Reply to  דה שוט

ברור

אני מזמין 2 של תומס אחת של טוני בכדור ישיר מחצי מגרש ועוד מספרת של רונאלדו. רגע, כריסטיאנו לא בפורטוגל? אוקיי, אז נלך על סופר מריו גומז לרביעי :)….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 14:26:32

אגב, אם אני לא פה בבלוג זה סימן שאני גולש רוח בחוף בת ים. היא עולה ועולה….

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 16:49:02

סחטיין על גלישת רוח – אין על חוף בת ים

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 16:49:15

מולר לא פותח

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 20:50:58

תודה לקב"ה על 3 שעות רוח נפלאות שמנעו ממני לצפות בביזיון של נבחרת גרמניה…..

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 20:53:38

דווקא כן! זו גרמניה אחרת!!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2018 5:16:09

חבל מאד שאתה בקטע של אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהיינה.
הנכדים והנינים לא אחראים לזוועות שעשו הסבים בעמנו. הגיע הזמן לסלוח לדור הצעיר ולהמשיך הלאה. הגרמנים לא מפסיקים לנסות לרצות אותנו ולוקחים אחריות מלאה לפשעים של סבותיהם….

אלכס דוקורסקי
אלכס דוקורסקי
27/06/2018 16:24:00

תודה רבה על הסקירות.
סרביה וברזיל יהיה חתיכת משחק.

פאקו
Admin
27/06/2018 17:02:30

זה צריך להיות שיא במהירות לכרטיס צהוב

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 17:17:05

למה מולר לא משחק!? את הכסף בחזרה!

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 17:19:10

מה קורה אם מכסיקו (חס וחלילה) מפסידה? האם יש דרך שהיא לא עולה?

פאקו
Admin
27/06/2018 17:28:02
Reply to  מנחם לס

בוודאי. אם גרמניה מנצחת. אז זה תלוי במאזן השערים (ברוב התרחישים מהסוג הזה מקסיקו תצא עם ידה על התחתונה).

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 17:31:20
Reply to  פאקו

נניח שמכסיקו מפסידה, למי עוד יהיו 2 נצחונות מלבד מכסיקו (וכמובן גרמניה)

פאקו
Admin
27/06/2018 17:34:40
Reply to  מנחם לס

לשבדיה עצמה (שני נצחונות על מקסיקו ודרום קווריאה).

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 17:20:36

(שבדיה כמעט הבקיעה)

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 17:21:09

אני מסתכל חצי מסך על גרמניה וחצי מסך על מכסיקו

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 17:31:11

להכניס את דרקסלר ומולר דחוף. לוקחים סיכון רציני עם ההרכב הזה. צריך לתקוף מהר וחזק.

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 17:31:54

מה? יש אוהדי גרמניה בישראל?

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 17:55:24
Reply to  מנחם לס

אחרי ברזיל וארגנטינה – יש מצב שגרמניה עם הכי הרבה אוהדים בישראל

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 17:32:20

איזו הצלת שער של השוער המכסיקני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פאקו
Admin
27/06/2018 17:33:26
Reply to  מנחם לס

אינסטינקט טהור. אחת מהצלות הטורניר.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 17:49:59

בוז מוצדק במחצית. איזו זחיחות וזלזול משונים. משחקים בהליכה, הגיעו לחצי מצב. זה כאילו הם לא מבינים שבמצב הנוכחי גול קטן לשבדיה והם בחוץ.

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 17:54:24

+ 100
לגמרי
לא מובן לי ההרכב – יותר מדי שחקנים רדומים על סף האדישות – אוזיל וחדרה איומים, חדרה כמעט נתן גול עם עבירה טיפשית.
חייב להכניס את מולר ודרקסלר/גומז. לוקחים כאן יותר מדי סיכונים

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:00:18
Reply to  דה שוט

והקטע שהקוריאנים ממש לא מרשימים. משחק מאוד איטי ושבלוני של גרמניה.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:09:43

כרגע גרמניה בחוץ!

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:10:56

טעות שלי. אמרו לי ששבדיה כבשו.

פאקו
Admin
27/06/2018 18:11:29

לא טעות. זה נכון.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:12:50
Reply to  פאקו

🙁

פאקו
Admin
27/06/2018 18:11:02

1-0 שבדיה. במצב הנוכחי שבדיה ומקסיקו עולות.

עידן
עידן
27/06/2018 18:13:21

נהיה מעניין

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:15:16

פאק, מצידי שישמישו את רודי פלר. אף אחד שם לא מסוגל לתת גול.

פאקו
Admin
27/06/2018 18:23:00

2-0 שבדיה בפנדל. עכשיו רק שער של גרמניה יעלה אותה.

עידן
עידן
27/06/2018 18:19:14

פנדל לשבדיה

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:20:04

שערוריה
בחיים לא פנדל על זה
השופט קבר את מקסיקו

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:21:56

אם גרמניה כובשים אחד, מי עולה מקום שני: הם או מקסיקו?

פאקו
Admin
27/06/2018 18:23:28

גרמניה

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:22:13

הבית הולך ונסגר
גרמניה תעלה כי אין סרט בעולם שהיא לא מנצחת את קוריאה חסרת הסיכויים
אפילו 2 או 3 בבליץ גרמני עד הסוף
חראם על מקסיקו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 20:55:32
Reply to  מונדיאל

דווקא יש סרט כזה!

עידן
עידן
27/06/2018 18:22:14

2-0 לשבדיה שכנראה תעלה למרות הגול שספגו מול גרמניה בדקה ה95.אם השבדים מנצחים זה בין גרמניה למכסיקו.גול של גרמניה ומכסיקו בחוץ.לא להאמין אבל 6 נק לא יספיקו למכסיקו

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 18:22:14

לא ייאמן מה שהולך פה

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:22:20

הבית הולך ונסגר
גרמניה תעלה כי אין סרט בעולם שהיא לא מנצחת את קוריאה חסרת הסיכויים
אפילו 2 או 3 בבליץ גרמני עד הסוף
חראם על מקסיקו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 22:25:07
Reply to  מונדיאל

יש בהחלט סרט כזה ודרום קוריאה היא בהחלט לא חסרת סיכויים והיא נבחרת טובה!

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:26:40

צריך להוציא את אוזיל. אפילו לא להכניס אף אחד במקומו. אוטומטית יהיה שיפור.

אור
אור
27/06/2018 18:30:09

לחובבי הקונספירציות, השבדים והמקסיקנים צריכים לסגור על 2-1 שיכריח את גרמניה לכבוש שניים.

פאקו
Admin
27/06/2018 18:31:50
Reply to  אור

לדעתי זה דווקא מעלה את הגרמנים על חשבון המקסיקנים אם הם כובשים אחד.

אור
אור
27/06/2018 18:34:28
Reply to  פאקו

זה כבר לא יקרה אבל לשתיהן המאזן היה עדיף, 4-3 לעומת 3-2.

פאקו
Admin
27/06/2018 18:36:06
Reply to  אור

צודק, לא לקחתי בחשבון את ה-2:1 של מקסיקו על דרום קוריאה.

עידן
עידן
27/06/2018 18:33:14

3-0 לשבדיה על מעסיקו מה שכנראה יבטיח להם את המקום הראשון.עכשיו זה בין מעסיקו לגרמניה על השני

עידן
עידן
27/06/2018 18:33:45

מעסיקו-מכסיקו

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:34:27

כמה המונדיאל אכזרי.
נבחרת כ"כ סבבה כמו מקסיקו הולכת אחרי נצחון אדיר על אלופת העולם, ועוד נצחון, 6 נקודות בבית
על גול, פנדל שערוריה ואז קריסה מהלחץ
ובגלל 10 שניות ששבדיה פאקינג לא יכלה להחזיק כדור נגד גרמניה שאז הכל היה סגור מזמן

אכזרי אכזרי אכזרי

אור
אור
27/06/2018 18:35:30
Reply to  מונדיאל

התחזיות שלך עוד לא התגשמו אז עדיף שתחכה עם הסיכומים לסוף.

פאקו
Admin
27/06/2018 18:37:38
Reply to  אור

אתה צודק, אבל יש לך ספק איך זה ייגמר?
(למרות שהקוריאנים היו יותר קרובים להבקיע)

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:37:44
Reply to  אור

אני מספיק מבוגר כך שאני יודע איך זה נגמר עם גרמניה במצבים האלה
כמו עונשין של סטף. אל תהמר נגד

סלים ווארזה
סלים ווארזה
28/06/2018 3:49:29
Reply to  מונדיאל

חחחחחחחח
LOL

Ip
Ip
27/06/2018 18:36:04

גרמניה נראית נורא.

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 18:36:29

איזה אסון למכסיקו

עידן
עידן
27/06/2018 18:38:07
Reply to  מנחם לס

חכה מנחם.גרמניה צריכה לנצח את דרום קוריאה כדי שמכסיקו תעוף.כרגע דקה 79 0-0

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 18:39:26

רק שגרמניה לא תכבוש.

יש להם שבע נשדמות לגרמנים האלה

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:40:09
Reply to  מנחם לס

תיקנתי אותך עוד במשחק עם שבדיה
6 מיליון נשמות

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 18:39:34

דרום קוריאה מגיעים יפה לרחבה ומשם כלום

פאקו
Admin
27/06/2018 18:40:36
Reply to  דקסטר

כל כך הרבה פעמים זה קרה במשחק הזה

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 18:39:42

שבע נשמות

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 18:41:24

מולי צריך לכתוב פוסט איך צבע החולצות עודשה מקבוצה דומיננטית. במשחק של מכסיקו ראית רק צהוב בוהק של שבדיה. עכשיו אתה רואה רק אדום של דרום קוריאה. לדעתי זה פקטור חשוב מאד!

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:41:52

בכל מקרה שבדיה מסיימת ראשונה בבית
מה שהופך את הכרטיס למקום 2 בבית המקביל הערב לאטרקטיבי מאוד
שוייץ עם תיקו תבטיח אותו, בלי קשר לתוצאה במשחק של ברזיל
אין משחק שאני מצפה לו פחות בשמינית משווייץ-שבדיה

drive
drive
27/06/2018 18:51:35
Reply to  מונדיאל

דפקט

Ip
Ip
27/06/2018 18:46:30

איפה קלוזה, איפה?!

Ip
Ip
27/06/2018 18:50:32

לא יאומן!!!

פאקו
Admin
27/06/2018 18:51:57

תם הטקס

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:52:19

גרמניה בחוץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMFG
OMFG
OMFG

אני לא מאמין שאני רואה את זה

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 18:52:28

גול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עידן
עידן
27/06/2018 18:52:39

שוב רושם את זה
צרפת זכתה ב98 עפה בבתים ב02
ברזיל היא היוצאת דופן כשזכתה ב 02 והגיעה לרבע הגמר ב06
איטליה זכתה ב06 עפה בבתים ב10
ספרד זכתה ב 10 ועפה בבתים ב14
ועכשיו גרמניה שזכו ב 14 עפים עכשיו בבתים ב 18.

מעבר לזה כל הדור הזה של מוחא אוזיל רויס חדירה צריך לסיים את תפקידו.איפה לירוי סאנה יוגי?

עידן
עידן
27/06/2018 18:53:10
Reply to  עידן

מוחא-מולר

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 18:52:59

טוף, נשארנו עם אנגליה 🙁

פאקו
Admin
27/06/2018 18:53:07

רגע

פאקו
Admin
27/06/2018 18:53:45
Reply to  פאקו

זהו.

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 18:53:32

פשוט לא מאמין מה שקורה במונדיאל הזה!!!

שמעון
שמעון
27/06/2018 18:57:39
Reply to  דקסטר

מונדיאל מטורף הכי טוב שאני זוכר

פאקו
Admin
27/06/2018 18:54:18

הקהל המקסיקני קופץ כמו משוגע

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:54:55

אני הולך להתעלס עם הגלקסי שלי ולאכול כלב ברוטב חמוץ מתוק

תודה לך קוריאה

drive
drive
27/06/2018 18:55:16

יששששש מסביר שוב אלו לא אותם גרמנים להייטר

מנחם לס
מנחם לס
27/06/2018 18:55:37

גול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יוד גול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ip
Ip
27/06/2018 18:55:44

אני לא מאמין

Ljos
Ljos
27/06/2018 18:55:53

דווקא נראה לי ששוב היה נבדל והשופט טעה, אבל פאק איט, גול רשמי ראשון לדרום קוריאה בעידן של שין טיי-יונג.

פאקו
Admin
27/06/2018 18:57:20
Reply to  Ljos

הוא היה בחצי שלו. לא נבדל.

Ljos
Ljos
27/06/2018 18:58:41
Reply to  פאקו

הגול הראשון. בשני אתה צודק.

פאקו
Admin
27/06/2018 18:59:21
Reply to  Ljos

בראשון הכדור לדעתי הוסט משחקן גרמני.

אור
אור
27/06/2018 19:00:14
Reply to  פאקו

אכן.

Ljos
Ljos
27/06/2018 19:00:56
Reply to  פאקו

אז אוקיי. משום מה בשידור שלי לא הראו אף זווית קרובה.

פאקו
Admin
27/06/2018 19:02:56
Reply to  פאקו

תשיג VPN לאנגליה ותראה BBC. ליגה אחרת.

Ljos
Ljos
27/06/2018 19:05:18
Reply to  פאקו

בדרך כלל זה מה שאני רואה. הם באמת ליגה אחרת. הפעם השידור לא עבד, אז הסתפקתי בקנדי.

אור
אור
27/06/2018 19:13:27
Reply to  פאקו

יש גם שידור מצוין ובאנגלית באתר של כאן (ובאפליקציה).

Ljos
Ljos
27/06/2018 19:00:08
Reply to  Ljos

מה לעשות, לקח לי איזה שנייה לכתוב ובינתיים היה הגול השני.

שמעון
שמעון
27/06/2018 18:57:04

חחחח איזה זרנוק גרמניה קיבלו יאללה היום הלוואי גם ניימר ילך בדרכם

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 18:57:35

זה הזמן לפצצה של קים

אנשים שם בטירוף לא ירגישו בכלום

שמעון
שמעון
27/06/2018 18:58:04
Reply to  מונדיאל

חחחחח

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
27/06/2018 19:01:42

איזה בית מוזר. האחרונה יותר טובה מהראשונה וגם הוכיחה את זה.

פאקו
Admin
27/06/2018 19:02:17

לחשוב שניצחון של מקסיקו היום היה מעלה את הקוריאנים

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 19:02:30

ראינו היסטוריה, זו הסנסציה הכי גדולה בכדורגל הנבחרות מאז אנגליה מפסידה לחובבים של ארה"ב ב-1950

פאקו
Admin
27/06/2018 19:04:41
Reply to  מונדיאל

היה את צפון קוריאה שהעיפה את איטליה ב-66.

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 19:19:30
Reply to  פאקו

איטליה לא היתה אלופת עולם מכהנת + פייבוריטית לזכיה
הרבה הרבה יותר

drive
drive
27/06/2018 19:03:01

השוער הקוראני המצוין סוג של ערס מקומי, כל הכבוד

בירדמן
בירדמן
27/06/2018 19:03:02

אז מה גילרי, מתאמנים, מתאמנים?

עידו גילרי
עידו גילרי
27/06/2018 19:03:36
Reply to  בירדמן

?

בירדמן
בירדמן
27/06/2018 19:03:42
Reply to  בירדמן

צ"ל גילור…

עידו גילרי
עידו גילרי
27/06/2018 19:04:25
Reply to  בירדמן

אההה.

בירדמן
בירדמן
27/06/2018 19:04:27
Reply to  בירדמן

כל טוב לשניכם, הכל ברוח טובה.

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 19:07:37

באסה דיכאון עצב גדול

Ljos
Ljos
27/06/2018 19:08:29

ברקע שריקת הסיום חברה שלי צעקה "יש!", אבל אני חושד שזה דווקא כי היא הולכת לקבל את המחשב בשעתיים הקרובות.

שמעון
שמעון
27/06/2018 19:20:59

איטליה עפה לפני הבתים גרמניה עפה בבתים ספרד פורטוגל ארגנטינה ניצלו בדקה ה90 וגם ברזיל שעוד עלולה להיות מודחת. מדהים. הפערים הצטמצמו.

MBK
MBK
27/06/2018 19:24:51

3 אלופות עולם רצופות הולכות הבייתה בשלב הבתים

.איתי.
.איתי.
27/06/2018 19:25:34

נו אחינו היקרים לא הגיע הזמן לטור נפרד למונדיאל?

בינתיים מונדיאל מדהים, תנו לו כבוד 🙂

שמעון
שמעון
27/06/2018 21:31:11
Reply to  .איתי.

מונדיאל ענק. אינסוף דרמות מיליון גולים בתוספת הזמן וvar אחד שמנע טעויות מביכות. הליגה האיטלקית פירסמה מחקר שהvar מוריד טעויות מ5 ומשהו טעויות למשחק ל 0.8 טעויות. הראו בחדשות הספורט אתמול. תחשבו כמה טעויות היו בלי ה var הזה. נזכרו באיחור של 10 שנים אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. אחלה משחקים גם הרוב עם קצב טוב. כרגע שחקן הטורניר שלי זה רונלדו. אגב מי שחושב שדה חאה טוב מנאבס חי בסרט. איפה הוא ואיפה קסיאס. הוא שוער של הייפ. כל משחק שאני רואה אותו הוא לא מדהים בינוני מאד. אמא שלי אוהדת ספרד אמרה לי איפה קסיאס ומי זה השוער הגרוע הזה 🙂 אמרתי אמא זה בעיקר ראמוס ופיקה החלשים שחלשים שנים אבל משום מה הם תמיד בהרכב וראמוס שם גולים בהתקפה אז עושים אותו שחקן על. זה בלם שעברו אותו והשכיבו אותו נון סטופ עוד מימיו בסביליה עוצר שחקנים רק בעבירות מקבל המון אדומים וצהובים. מה שכן יודע לשים גולים בהתקפה ויש לו משחק ראש טוב. ועל פיקה אני בכלל לא מדבר צריך לשלם כסף לפויול שהחביא אותו כל השנים. כל פעם שאני רואה אותו אני שואל מה הוא עושה בבארסה? אל תופתעו אם רוסיה תדיח את ספרד. יש להם הגנה חלשה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27/06/2018 22:33:38
Reply to  שמעון

הלוואי עלי אמא כזאת . . .

שמעון טבדי
27/06/2018 23:24:07

חח אמא שלי חולה על כדורגל רואה יותר משחקים במונדיאל הזה ממני. אוהדת ספרד ובארסה הייטרית של רונלדו 🙂

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 19:29:40

ההיסטוריה נכתבת מחדש.
זלטן איברהימוביץ', האפס שתקע את שבדיה במשך שנים

עידן
עידן
27/06/2018 19:44:21
Reply to  מונדיאל

עם זלאטן הם לא הצליחו להעפיל למונדיאל ב 2010 ו14 וביורו האחרון סיימו אחרונים.שבדיה עברה את איטליה והולנד בדרך למונדיאל בלי זלאטן שפרש אחרי היורו ב 2016 מהנבחרת ופתאום רצה להיות במונדיאל אחרי שלא השתתף במוקדמות ואחרים עשו את העבודה.שחקן גמור ומבוגר שבקושי שיחק בשנתיים האחרונות גם בגלל פציעות.שימשיך את הפנסיה בארצות הברית

שגיא נאור
שגיא נאור
27/06/2018 19:48:36
Reply to  עידן

צירוף מקרים

אהרון שדה
אהרון שדה
27/06/2018 19:46:27

מדהים מדהים מדהים .
גרמניה 60 שנה טופ 8 בחוץ.
מקסיקו עושה פעם שביעית טופ 16 בשש הקודמות הודחה בשמינית.
חבל לי קצת על קוראיה שהייתה עולה בניצחון מקסיקני אבל לא חשבתי אחרת הייתי משוכנע ששבדיה תנצח אותם וכמובן הייתי משוכנע שמקסיקו תודח.
טורניר מפתיע מאד למרות שאתמול בלילה הרהרתי בכך שאחרי כל ההפתעות אזי לפחות בבתים 5-8 כל הפייבוריטיות שהיו בהתחלה הגיעו לשמינית (למרות כל הדרמות והסיפורים)
היום זה התרסק עם גרמניה והשאלה הגדולה האם זה חד פעמי או שיהיו עוד התרסקויות.
עדיין איננו רואים את כל תמונת הנוקאאוט
אבל תהיה כבר עולה מעניינת לחצי מהצד הזה של ההגרלה שאינו ברזיל.
איני בטוח כלל שברזיל תהיה בחצי אבל איתה או בלעדיה תהיה עוד אחת בחצי הגמר מבין בלגיה,אנגליה ,קולומביה ,מקסיקו ,שבדיה ,שוויץ או סרביה או יפן וסנגל והעולה האחרונה מכל הרשימה הנ"ל לחצי הגמר הייתה שבדיה ב 1994 .
(קולומביה ,מקסיקו ,שוויץ,יפן .סנגל וסרביה כמדינה עצמאית לא עשו אף פעם חצי גמר יפן וסרביה כעצמאית לא היו אפילו ברבע ).

עידן
עידן
27/06/2018 19:46:57

אם ברזיל מיימים ראשונים היום אז לדעתי הגמר האמיתי יהיה בחצי הגמר בין ברזיל לצרפת כמו במקרה של יוסטון וגולדן סטייט שהיה הגמר האמיתי

עידן
עידן
27/06/2018 19:50:53
Reply to  עידן

ומהצד השני של הבראקט אני הולך על קרואטיה שתעפיל לגמר ותאפיל על דור הזהב הקודם של שוקר בובאן פרוסינצקי וביליץ

שמעון
שמעון
27/06/2018 21:21:09
Reply to  עידן

נכון לכרגע הנבחרת היחידה שיציבה במונדיאל הזה והכי מרשימה כי שיחקה בבית המוות ולקחה את כל הנקודות. אכן דור זהב. נראה לי הם יעופו ברבע. תסלחו לי שאני לרגע לא מתלהב מבלגיה או אנגליה שניצחו את תוניסיה ופנמה שהן שניים מ3 הנבחרות החלשות בטורניר.

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 20:09:54
Reply to  עידן

אין שום דמיון בין מונדיאל לפליאוף NBA, זה בערך שני הפכים

4 מ-5 אלופות עולם מודחות בבית המוקדם, משחקים מוכרעים על השפיץ של הנעל ועל החלטת var, גרמניה עפה בגלל קוריאה, ובשלב הנוקאאוט בכלל הכל פתוח לרווחה

לכן אין "גמר אמיתי". כל משחק בודד הוא גמר אמיתי. מזל גדול שאין פה סדרות פליאוף ארוכות. לכן המונדיאל הוא אירוע הספורט הכי מדהים בעולם

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 21:57:58
Reply to  מונדיאל

תאכלס יש ארבע גדולות שמאכלסות את רוב הגמרים + גיחות של הולנד, צרפת וספרד

שמעון
שמעון
27/06/2018 21:22:33
Reply to  עידן

אין פה שום גולדן סטייט. מסי יעיף את צרפת. אם כבר יש הארדן ודוראנט

מליבו
מליבו
27/06/2018 20:08:50

מונדיאל מפתיע מזכיר לי את 2002 עם טורקיה וקוראיה בחצי … יש לי הרגשה שגם ברזיל עפים…

שמש העמים
שמש העמים
27/06/2018 20:34:56

https://giphy.com/gifs/two-face-vIUr1zP90uz16
"אירוע הספורט המדהים בעולם"

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
27/06/2018 20:56:00

לא ראיתי את המשחק כי כשהים קורא אני אומר שלום לכל דבר אחר…
5 הסנט שלי על גרמניה במונדיאל….
עייפות החומר, מחנאות בקבוצה (טהורי הדם מול הטורקים….) ולב מיצה את עצמו….

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 20:58:56

אחרי מופע האימים של סאמפולי אתמול, קיבלנו היום את יוגי עם הרכב הזוי – החליף חמישה! מהמנצחים הגדולים של המשחק הקודם – שם את אוזיל וחדרה האדישים שנתנו טון זחוח ורדום מההתחלה, גורצקה משום מקום בהתקפה – והשאיר את כל הטירוף החיובי והאיום על השער על הספסל – מולר (תמיד בטירוף, גם כשלא מבקיע), דרקסלר (עובד על הקו) וגומז (עושה בלגן ברחבה).
גרמניה התחילה בזלזול ובזחיחות, כאילו הכל מונח בכיס, וכשרצו להעלות הילוך, כבר היה מאוחר. גם קרוס נדבק באדישות.
באמת לא מובן – יש לך הרכב שעשה דבר מדהים – תן לו לרוץ על המומנטום.
אני לא יודע לגבי צמצום פערים – קוריאה היום עשו בונקר מפואר עם הרבה פאולים וגנבו גולים בסוף מקבוצה מיואשת שהפקירה את ההגנה כדי לכבוש. נראה את צמצום הפערים – אם הוא אכן קיים – בשלבים המתקדמים. מה שכן – בעבר קוריאה כזאת לא הייתה מעיזה להסתכל לגרמנים בלבן של העיניים – זה היה נגמר בתבוסה ידועה מראש; השנה במונדיאל אף אחד לא מפחד מאף אחד, אף אחד לא סופר אף אחד. איטליה, הולנד ועכשיו גרמניה – כבר בחוץ – עוד נקבל קרואטיה/קולומביה/שבדיה ודומיהן בגמר. לא כיף…

שמעון
שמעון
27/06/2018 21:17:00
Reply to  דה שוט

קודם כל צמצום פערים יש בלי קשר. פעם נבחרות כמו איראן מרוקו וקוראיה היו נרמסות. מה שאתה אומר על גרמניה צודק. דרקסלר זה השחקן הכי טוב וטכני שם. סאנה גם טכני לא בסגל. אוזיל וחדירה לא בכושר ומולר קטסטרופה כבר המון זמן גם בבאיירן נראה לי שהוא מתחיל לדעוך ולא רואה אותו מתאושש יותר מידי גם בבאיירן. 4ני חשבתי יהיה 4 0 לגרמניה בקלות גם לב חשב. קוריאה נלחמו כמו אריות ב20 דקות האחרונות שראיתי יש להם כושר גופני טוב ושוער מעולה השוער הזה תגלית ובטח עולה גרושים. מה שכן אין שם כשרון. לגבי צמצום הפערים הם נובעים מההתפתחות הטקטית בנבחרות החלשות האלו ולא בכשרונות על. הן למדו לצופף להגן למרוח את המשחק ולהילחם כמו האירופאיות ואז הכל קשה. במצב אחר הייתי אומר לך גרמניה לא בכושר אבל איטליה לא הגיעה בכלל למונדיאל. ספרד פורטוגל ארגנטינה בקושי עלו על הקשקש. ברזיל ניצחו בקשקש את פאקן קוסטה ריקה. ייתכן שהם גם יעופו. יותר מזה כנראה המאמנים בנבחרות האלו שיפרו את העמידה במגרש. רק בישראל אנחנו הלכנו אחורה. יאללה אם ברזיל עפים יהיה אש למרות שזה אומר ש2 נבחרות חצי גמר שלי מהבראקט יהיו בבית אבל פאק בראקט.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2018 8:19:05
Reply to  דה שוט

יוגי רצה ללכת כבר אז עכשיו אולי סוף סוף ישחררו אותו…
להכניס אנשים לשחק רק בגלל שהם לא מרוצים זה לא לעניין כי זה מתנקם בך….

שמעון
שמעון
27/06/2018 21:09:14

טאדיץ הזה שחקן מעולה איפה משחק? פעם ראשונה אני רואה אותו

Ljos
Ljos
27/06/2018 21:12:48
Reply to  שמעון

סאות'המפטון.
אבל משנה הבאה תצטרך לחפש אותו בחזרה בליגה ההולנדית אחרי שחתם באייאקס.

שמעון
שמעון
27/06/2018 21:37:40

הגנה מאד חלשה לסרבים המון התקפות ברזיל בשטחים פתוחים לגמרי מסירה דרך האמצע ואיש לא סוגר טקטיקה חלשה מאד. נראה שיהיה פה קונצרט סמבה

שמעון
שמעון
27/06/2018 21:44:12

ניימר הוא הפלופר הכי גדול בהיסטוריית הספורט כולו. גינובילי מחוויר לידו. נופל 10 פעם במשחק והכל הצגות כאילו ירו בו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2018 8:20:52
Reply to  שמעון

מה השתגעת? אבל זה רק השחקן הכי יקר בעולם…. 🙂
לפעמים הוא מזכיר לי את טל בן חיים שלא החמיץ הזדמנות לעשות עוד עשרה גלגולים על הדשא אחרי כל נפילה כאילו הוא מתאמן לאולימפיאדה, ואני אוהד מכבי.

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 21:54:54

+100
ניסחת מדוייק – הפערים הצטמצמו בכל המסביב, לא בכישרון

שמעון
שמעון
27/06/2018 22:06:52

איזה פח הניימאר הזה כולו רק הצגות ופוזה אפילו דריבלים לא מצליח רק עושה פרצופים של התחזויות ופוזה. אוברייטד פח עולמי אחד הגדולים בהיסטוריה גם אם יבקיע שלושער עכשיו

אהרון שדה
אהרון שדה
27/06/2018 22:17:57

חידה אם יהיה מהפך בברזיל סרביה ….מי תהיה הנבחרת עם הכי נוקאאוטים ברצף ?

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 22:27:49

שמעון – ניימאר היום זה דוראנט – הבחירה הראשונה של כל מאמן בעולם. גם שלי

שמעון
שמעון
27/06/2018 22:30:38
Reply to  דה שוט

פחחח אתה הוזה עלאק דוראנט. בלחץ גון וול או כריס פול. איזה מאמן? אף מאמן לא לוקח אותו בחירה 3 אפילו. אני לוקח את אמבפה שלא רואה אותו ממטר הרבה לפניו. גם את גרינזמן גם את קוטיניו גם את דיבאלה עלק ניימר דוראנט מתבייש בהשוואה הזאת

שמעון
שמעון
27/06/2018 22:33:38
Reply to  דה שוט

דה שוט מצאתי. ניימר זה לגמרי כרמלו.

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 22:34:41
Reply to  שמעון

אני פה עם שמעון לגמרי.
דה שוט אחרי התבטאות כזאת עושים לך בדיקת סמים…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27/06/2018 22:41:15
Reply to  דקסטר

מה אתה רוצה, הוא אוהד גרמניה ואוקלהומה (!)
🙂

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 22:43:28

השנה אני בשיאי. MVP מנחוס
תרשום אופציה שניה שלי – ארגנטינה…

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 22:42:11
Reply to  דקסטר

הוא הכי טוב – טל תתנו לפלופים להטעות אותכם. גם לברון והארדן פלופרים, זה לא גורע. שמעון – כל הרשימה שנתת זה עגלות לעומת ניימאר ומסי – רק שמסי כבר בדרך למטה וניימאר בשיאו. כל החבילה. דקסטר, אם תעשה לי בדיקת סמים תגלה בעיקר קפה וניקוטין.
ראיתם את ההחמצה שלו עכשיו מעשרה מטר? שחקן גדול

שמעון
שמעון
27/06/2018 22:52:00
Reply to  דה שוט

תקשיב לי טוב. ניימר הוא הייפ שמנסה לבנות מיני תאגיד חיקוי זול של לברון מבחינה תאגידית. הקטע שלברון עומד גם בסטנדרט של היכולת בניגוד אליו. תתבייש לומר את שמו לצד מסי ורונלדו בכלל. גארת בייל שהוא לא פצוע 10 רמות מעל ניימר. כל מי שציינתי ביכולת לא רואה אותו ממטר פשוט ניימר מיוחצן מבחינה תאגדית. לברון והארדן לא מתקרבים לפלופים שלו והם טובים גם ביכולת בניגוד אליו. הוא הלך לפריז להוכיח וגם שם קאבני הראה לו מאיפה הדג משתין למרות שאני מאמין שניימר ידאג שקאבני בסוף יעוף מפריז. מסי גם בגיל 35 יהיה טוב מניימר.ניימר לעולם לא יהיה הכי טוב בעולם. אמבפה תכף יתחיל לפרפר באגפים את כולם חכה הוא לא רואה את ניימר ממטר. ניימר הוא כרמלו לגמרי. הנה ניימר כבר עם הרבה החמצות. קוטינו לא רואה אותו ממטר??? קוטינו כמעט הביא אליפות לליברפול בעונה מדהימה וחכה תראה מה יעשה העונה בבארסה. לוקח אותו לפני ניימר בלי בעיה בכלל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2018 8:21:45
Reply to  דה שוט

אתה רציני?
שם אותו לפני מסי או רונאלדו???

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27/06/2018 22:40:15

רק שימשיך ככה המונדיאל. ושאנגליה לא תיפול מוקדם מדי. לא הסתכלתי על הבראקט, יש סיכוי למפגש אנגליה – ארגנטינה?

עידן
עידן
27/06/2018 23:04:20

מחר זה מחזור הסיום ושם נדע אם אנגליה תסיים 1 או2

אם תסיים 1 היא יכולה לפגוש את ארגנטינה בחצי גמר ואם תסיים 2 אז רק בגמר כי הם יהיו בצד השני של הבראקט.עדיף לסיים 2 כי אם אתה מסיים 1 ברבע גמר זה כנראה ברזיל ובחצי ארגנטינה או צרפת

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 22:42:59

גם ברזיל מהמקום ה-1 עוברת לצד החזק של הבראקט, עם צרפת, ארגנטינה, פורטוגל, אורוגוואי, והראשונה מבלגיה/אנגליה.

מה שאומר שהמקום ה-2 בבית בלגיה/אנגליה יהיה מבוקש מאוד. המסלול הכי קל בטורניר עד לחצי הגמר, עם רבע מול המנצחת במשחק שוויץ-שבדיה.
הזדמנות פז לאנגליה לעשות הישג גדול

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 22:45:02
Reply to  מונדיאל

לגמרי (לגבי בלגיה-אנגליה)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
27/06/2018 22:47:10
Reply to  מונדיאל

זה מה שהאנגלים הכי אוהבים – להחמיץ הזדמנויות פז

שמעון
שמעון
27/06/2018 22:45:13

כרגיל ניימר צריך 5 מצבים מול השוער לבד בשביל לנבקיע. כמה אסיסטים הוא הרס למסי רק מסי יודע. זה דוראנט זה דה שוט? דוראנט לא מפספס

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 22:53:45

עלבון לכדורגל להזכיר את ניימאר בנשימה אחת עם מסי/רונאלדו.
5 ניימאר ביחד לא יתקרבו לכל אחד מהם.
אין יורשים למסי/רונאלדו. שום דבר לא בסביבה.
אם יש יורש אז זה ילד, מקסימום בן 18, שאנחנו עוד לא מכירים. בספק אם יהיה כזה.

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 22:54:05

שחקנים יותר טובים מניימאר.
בוא נלך לפי הבתים..
גודין- אורוגוואי
איסקו, אסאנסיו- ספרד
רונאלדו- פורטוגל
50% מנבחרת צרפת
נוייר- גרמניה
שמייכל, אריקסן- דנמרק
מודריץ, ראקיטיץ, לוברן- קרואטיה
מסי, דיבאלה, מאסצ'רנו- ארגנטינה
פירמינו, קוטיניו, מרסלו, אליסון- ברזיל
קיין- אנגליה
50% מנבחרת בלגיה

אז לפי החשבון הזה ניימאר הוא איפשהו בין המקום ה 20-30

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 23:01:38
Reply to  דקסטר

דקס? לקחת מהסמים שלי? זה יותר מצחיק אפילו מהסיבוב השני בדראפט שהציע פה שמעון

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 23:06:49
Reply to  דה שוט

אחי צר לי להגיד לך שאם אתה חושב שניימאר יותר חשוב משוער טופ 3 בעולם או בלם ששווה חולית הגנה שלמה או קשר עושה משחק כמו מודריך אתה לא בענף הנכון.
אין לניימאר שום יכולת מיוחדת.
אין לו כשרון יותר גדול ברגליים מאף שחקן טופ 20 בעולם הוא פשוט מיוחצן ברמות ועל הטיקט של הכשרון הבא

שמעון
שמעון
28/06/2018 6:13:15
Reply to  דקסטר

בדיוק שער של ניימר שווה יותר משער של שחקן אחר בגלל השיווק האגרסיבי. זה כמו ש30 נק של לברון שווין יותר מ30 נק של הארדן בגלל התאגיד. גם לדעתי אם ניימר לא היה משחק ברזיל הייתה משיגה אותו דבר ואולי משחק אפילו יותר יפה וחופשי. ניימר מנסה בכוח לגנוב את התהילה. קוטיניו הרבה יותר וחכו איזה עונה אדירה קוטיניו הולך לתת בבארסה. בייל וקוטיניו הובילו קבוצות פח כמו ליברפול וטוטנאהם כמעט לארץ המובטחת. מה ניימר עשה? החמיץ מלא אסיסטים של מסי ועבש 1 מ5 מול שוער. פעם ב10 משחקים התפלק לו משחק מול איזה ויאריאל. שחקן טוב כן. טופ 15 בעולם כן. אבל לא יותר מזה. לגמרי כריס פול.

שמעון
שמעון
28/06/2018 6:16:47
Reply to  שמעון

אגב איך שעזב בארסה שחטה את הליגה בלעדיו כי לא היה צריך לרצות אותו. גם בפסז הוא מחפש לקחת את התהילה בכוח.

שמעון
שמעון
27/06/2018 23:02:41
Reply to  דקסטר

בוא נלך רק על התקפה עזוב קשרים בלמים. בייל לא פצוע הוא מספר 3 בעולם. בהתקפה מסי רונלדו קוטיניו דיבאלה אמבפה גרינזמן קיין. קיצר ניימר מקום 8 אצלי וצמודים אליו סוארס וקבאני. בהתקפה. בטוטאל אם לוקחים גם קשרים הוא לא טופ 10. קיצר כריס פול.

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 22:59:48

תירגעו חברים, לא השוויתי את ניימאר לשני הגדולים. הוא גם לא דוראנט ביכולת – אבל כן במעמד – כלומר נכון להיום – רוב המאמנים ייקחו אותו בבחירה ראשונה. כן כן, הרבה לפני הבדיחות ששמעון סיפר פה (בייל? קורע) ואפילו לפני מסי-רונאלדו שהפכו במונדיאל הזה לשני הזקנים מהחבובות. ד״א, הם עוד ייפגשו בבראקט המוות, זה יהיה הזוי.

שמעון
שמעון
27/06/2018 23:04:48
Reply to  דה שוט

ניימר לא מגיע לצל של בייל. בייל שהוא משחק כל משחק מבקיע או מבשל. מביא את הסחורה במעמדים הגדולים. בעיטה אדירה ב2 רגליים מהיר חזק פיזי משחק ראש. לבייל יש הכל. קח סטטיסטיקה של בייל במשחקים שהוא שיחק הוא קרוב לרונלדו ורחוק שנות אור מניימר. בייל הפציעות הרסו שחקן היסטורי הבן אדם מכונה. ניימר לא מדגדג אותו.

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 23:08:09
Reply to  שמעון

אף אחד לא יקח אותו ראשון בחייאת מאיפה הבאת את זה

שמעון
שמעון
27/06/2018 23:15:01
Reply to  דקסטר

ברור שלא יקחו ראשון כי הוא פצוע תמיד. גם אני לא אקח אותו 3 שזה ראשון בלי מבי ורונלדו ולא נדבר עליהם. אני בחירת דראפט ראשונה שלי שלא כולל מסי ורונלדו זה אמבפה. אני מאמין שעוד 3 שנים הוא יהיה הטוב בעולם וישלוט. לא ישלוט כמו מסי ורונלדו כי כמוהם לא נראה בחיינו כבר אבל ישלוט. לאמבפה יש הכל. הוא רק צריך להעיף את ניימר מפסז

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 23:20:58
Reply to  שמעון

שמעון הגבתי לדה שוט וזה שרשר אליך…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 23:43:04
Reply to  שמעון

לא צריך לגמד את ניימר שנתן בקבוצות ששיחק משחקים לא פחות גדולים ממה שנתן בייל ואף המשחקים הטובים ביותר שלו עולים על אלו של בייל בגלל שהיו יותר מרהיבים עם יותר שליטה בכדור כמסורת הברזילאית.
שניהם שחקנים גדולים כל אחד בסגנונו.

עדן
עדן
28/06/2018 0:04:49
Reply to  שמעון

נוטה להזכים עם שמעון בנושא.
בייל אדיר וללא הפציעות היה סופרסטאר משנה משחק שמהווה פנים של קבוצת על. אנשיפ נוטים לשכוח אבל זני גמריפ של לידת האלופות רשומים על שמו

עדן
עדן
28/06/2018 0:07:23
Reply to  עדן

להסכים*
אנשים*
שני גמרים*
ליגת*
מה שהקלדה מהירה בפלאפון עושה…

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 23:09:30
Reply to  דה שוט

מסי/רונאלדו ברבע זה יותר על מסי, כי ארגנטינה אנדרדוג כבד מול צרפת, נגיד 25-75. פורטוגל-אורוגוואי נראה צמוד, משחק קשוח שמחכה להזדמנות אחת, ועל דברים כאלה רונאלדו חי.

הרבעים עם הכי הרבה עניין יהיו:
ארגנטינה-פורטוגל (רואה שם פנדלים)
ברזיל-בלגיה (יכול להיות המשחק הכי יפה של הטורניר. 3:4 כזה לברזיל)
בצד השני זה פחות מלהיב, ובכל זאת:
ספרד-קרואטיה (0:1 ספרדי קטן סביר יותר, או 3:0 קרואטי מרהיב)
אנגליה-שוויץ או שבדיה, לא באמת משנה מי מהשתיים, העיקר שהאנגלים יעלו כדי שהממלכה תתחרפן לגמרי

מונדיאל
מונדיאל
27/06/2018 23:12:38
Reply to  מונדיאל

אוי ואבוי שכחתי את קולומביה… רק שיעברו מחר

אהרון שדה
אהרון שדה
28/06/2018 0:07:28
Reply to  מונדיאל

נער הייתי גם גדלתי (עוד לא זקנתי) ואני משוכנע שזה לא 75-25
יותר באזור 50/50 (או קצת פחות אך לא יותר מ 60/40 ).
אני זוכר נבחרות מאכזבות מאד בבתים שהרשימו בנוקאאוט מול ..נבחרות מרשימות מהם .
הנה כמה דוגמאות על קצה המזלג החל מ 82.
82 איטליה מאכזבת מאד בשלב הבתים הראשון עולה בזכות שער זכות יותר מקמרון אך מנצחת את ברזיל החלומית ביותר (2-3 ) וממשיכה עד לגמר שם מנצחת את מערב גרמניה 1-3 הגרמנים הגיעו לגמר לאחר שהפסידו לאלג'יריה במשחק הפתיחה.

86 שוב גרמניה המערבית בשלב בתים מגומגם שכלל הפסד לדנמרק ותיקו עם אורוגוואי ..ואז ניצחון בדקות הסיום בהארכה על מרוקו ובדו קרב מהנקודה על מרוקו לפני שהתפוצצה על צרפת הגדולה אלופת היורו המכהנת דאז שהדיחה את איטליה וברזיל לפני כן.
ומהצד השני דנמרק מפציצה שישייה מול אורוגוואי מנצחת גם את מערב גרמניה וסקוטלנד מוליכה 0-1 על ספרד (הלא מי יודע מה מרשימה) ואז חוטפת חמישייה.
וכן ברה"מ ששמה שישייה להונגריה ומסיימת ראשונה לפני צרפת אך עפה לבלגיה הקטנה דאז בשמינית.

90 .ארגנטינה מפסידה במשחק הפתיחה לקמרון ומסיימת שלישית בלבד בשלב הבתים ומקבלת את ברזיל אלופת הקופה שעשתה 3/3 מרשים בבתים ו..ארגנטינה מנצחת 0-1 וממשיכה עד הגמר לאחר שמנצחת רק בדו קרב מהנקודה את יוגוסלביה ואיטליה.

1994 איטליה מפסידה לנורווגיה במשחק הפתיחה ומסיימת שלישית בהפרש שער זכות בודד מנורווגיה ומגיעה לשמינית שם משווה בדקה ה 89 מול ניגריה ומנצחת בהארכה ועוברת גם את ספרד ובולגריה לפני שמפסידה מהנקודה הלבנה בדו קרב פנדלים בגמר .

צרפת 06 : מסיימת בתיקו עם קוריאה ושוויץ מנצחת את טוגו הקטנה ומקבל את ספרד המרשימה לאחר שזו הביסה את אוקראינה 0-4 (שספרד הביסה את אוקראינה התערבתי עם אבי ז"ל שאוקראינה תגיע יותר רחוק מספרד..וצדקתי ) .
צרפת הזו מדיחה את ספרד ,ברזיל ופורטוגל לפני הנגיחה הידועה של זידאן וההפסד בפנדלים לאיטליה.

ספרד 10 מפסידה את משחק הפתיחה לשוויץ וזוכה בגביע.

בקיצור מה שבבתים בבתים ומה שבנוקאאוט בנוק אאוט

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 23:08:28

לשמעון: ניימר שחקן גדול והראה משחקים גדולים בכל הקבוצות דבהן שיחק.
היום הבקיע ובישל.

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 23:09:51

הבקיע?
תבדוק טוב.
החמיץ 3 פעמים מול השוער

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 23:44:49
Reply to  דקסטר

צודק! הוא בישל את השער הראשון. אך בכל מקרההוא שחקן נפלא שיכול לתת הצגות כפי שכברנתן בכל הקבוצות שבהן שיחק.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
28/06/2018 4:02:08

קוטיניו בישל את הראשון.
ניימאר בישל "רק" את השני (בהרמת קרן…)

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 23:09:54

ברוח הבדיחות דל דקסטר ושמעון פה – צביקה הדר תפס את הכדור שעף ליציע במשחק של ברזיל. אמיתי!

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 23:26:24
Reply to  דה שוט

אמיתי אמיתי?

דה שוט
דה שוט
27/06/2018 23:30:36
Reply to  דקסטר

לגמרי – הראו בערוץ 1 תחפש

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 23:32:35
Reply to  דה שוט

חח אדיר!

שמעון טבדי
27/06/2018 23:34:34
Reply to  דקסטר

כן הכדור עף לצביקה הדר

.איתי.
.איתי.
27/06/2018 23:50:21
Reply to  דה שוט

מעולה, לא שמתי לב במשחק

דקסטר
דקסטר
27/06/2018 23:31:20

אתם קלטתם?
עשו אוסף נפילות של ניימאר מהמשחק היום.
נפל 4 פעמים בלי עבירה מעצמו והחזיק את הרגל כאילו ירו בו.
לא היה כזה שחקן מגעיל בהסטוריה.

שמעון טבדי
27/06/2018 23:33:39
Reply to  דקסטר

לחלוטין. משום מה גיליתי שפלופים בכדורגל מפריעים לי יותר מבכדורסל.

ניימר עושה את זה כל כמה דקות בצורה מוגזמת, אין צהובים על התחזויות או שצריך VAR?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 23:51:41

לא סותר שהוא מגדולי השחקנים בעולם והברזילאי הטוב ביותר.

דקסטר
דקסטר
28/06/2018 0:00:28

מה זה קשור.
הוא גם שחקן מגעיל וגם השחקן שברזיל הכי יכולה בלעדיו.
עם פירמינו המשחק הזה נגמר ברביעייה

עדן
עדן
28/06/2018 0:05:38

פשוו בכדורגל זה נוטה להיות תיאטרלי יותר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
27/06/2018 23:48:16
Reply to  דקסטר

כל הנפילות המיותרות לחלוטין שהוא ממש לא צריך אותן, לא משנות את העובדה שהוא מטובי השחקנים בעולם והשחקן הברסילאי בעל היכולת הטובה ביותר.

דקסטר
דקסטר
28/06/2018 0:02:24

ציפור זה לא יעזור אם תגיד את זה גם 200 פעם.
זה חוסר הבנה מוחלט בכדורגל אני מצטער.
דריבליסט זה השחקן הכי מיותר ב 11.
הכדורגל של היום שונה לחלוטין.
אפילו מסי מתקשה לעבור ברמת הנבחרות אז בטח שחקן כמו ניימאר שמאבד 90 אחוז מהכדורים שמגיעים אליו

שגיא נאור
שגיא נאור
28/06/2018 0:38:35
Reply to  דקסטר

הפוך גוטה הפוך. בכדורגל של היום כשהכל צפוף אתה חייב שחקנים שיודעים בפעולה אישית לעשות מהלך מפתיע כדי לשבור הגנות. אין הרבה שחקנים כאלה בעולם ורואים את זה בטורניר הזה.
ניימאר יוצר המון הזדמנויות ביכולת אישית. לא סתם הוא סיים עם איזה 20 שערים ו-20 בישולים בחצי עונה בצרפת. נכון, רק ליגה צרפתית והפערים גדולים. ועדיין. גם בבארסה היו לו מספרים אדירים.

.איתי.
.איתי.
28/06/2018 0:42:57

אני מסכים וזה משהו ששמתי לב אליו הרבה בטורניר הזה. כמעט כל השערים שלא נוצרו מטעות או ממצב נייח הובקעו ממהלך מבריק של שחקן, מציאת שטח פנוי, כדרור מפתיע וכו'.

דקסטר
דקסטר
28/06/2018 1:17:04

אז לא ראית את המונדיאל הזה מצטער.
לך תבדוק כמה שערים הגיעו ממצבים נייחים וכמה מדריבלים.

אל תתעסק בתיאוריה.
שטח צפוף דריבל בלה בלה.. זה לא נכון ברמת הנבחרות.
ובטח לא במונדיאל הזה. השערים של ברזיל הובקעו למרות ניימאר ולא בזכותו

.איתי.
.איתי.
28/06/2018 1:52:32

כתבתי בפירוש – אלו שלא הגיעו ממצבים נייחים.

ואני לא מדבר על דריבלים אלא על מהלכים מפתיעים והברקות בכלל.

שגיא נאור
Editor
27/06/2018 23:43:42

אומר לפרוטוקול שאני עם דה שוט – הוא יכול להביא את הג'ננה עם ההצגות והפוזות אבל מבחינת יכולות הוא מספר אחת אחרי שני הגדולים. חבל שהפוזות מטשטשות שהוא גאון כדורגל.

דקסטר
דקסטר
28/06/2018 0:03:50

טוב זה אתר של כדורסל אני אסלח לכם על התבטאויות כאלה…

דה שוט
דה שוט
28/06/2018 0:31:27
Reply to  דקסטר

😂😂😂😂
אני עם שגיא
בכל מקרה מחר יום מנוחה, סוף סוף, בחמש הבית המיותר (למרות שקולומביה נהדרת) ובערב הקרב בין ענקיות לאומית ב׳ – מי תצליח לסיים שניה ולחמוק מבראקט-המוות. הפרס – טיול לחצי הגמר.
מצד שני, בלגיה מפוצצת בכישרון ושכל בכל עמדה ואנגליה תמיד משעשעת (לקיין יוצא גול גם כשהוא קונה בסופר), אז הלך היום מנוחה.

.איתי.
.איתי.
28/06/2018 0:44:02

אין שום סיכוי שאנגליה או בלגיה ינסו להפסיד. לא בדם שלהם.